Urząd Gminy Kobylnica

ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica
województwo pomorskie

tel.: 59 842 90 70, 59 842 90 71
sekretariat tel: 59 842 96 17
fax: 59 842 90 72

email: kobylnica@kobylnica.pl
strona internetowa: www.kobylnica.pl

NIP: 839-29-17-268
REGON: 000545484

adres skrzynki ePUAP: /59r47dodbr/skrytka

Struktura organizacyjna Urzędu

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

Kierownictwo Urzędu stanowią:
Wójt Gminy: Leszek Kuliński
Zastępca Wójta Gminy: Rafał Kuligowski
Sekretarz Gminy: Maja Wawrowska
Skarbnik Gminy: Izabela Hubert

W skład Referatu Finansowego (GFB) wchodzą następujące stanowiska pracy:

  1. Główny księgowy - Kierownik referatu (FS) - Alicja Bender,
  2. Stanowisko ds. płac i rozrachunków wynikających ze stosunku pracy (FB) - Teresa Różkowska,
  3. Stanowisko ds. księgowości budżetowej i ewidencji mienia gminnego (FM) - Anna Budzik,
  4. Stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat lokalnych (FP) - Anna Leżoń (zastępstwo Dorota Łukasik),
  5. Stanowisko ds. windykacji podatków i opłat lokalnych (FW) - Anna Czosnek,
  6. Stanowisko ds. księgowości podatkowej (FR) - Iwona Rosołek,
    Stanowisko ds. kontroli finansowej jednostek organizacyjnych gminy (FK)  - Jolanta Hincke,
  7. Stanowisko ds. obsługi księgowej jednostek pomocniczych (FD) - Ewa Rosiak,
  8. Stanowisko ds. obsługi kasy i finansów (FF) - Katarzyna Lesiak,
  9. Stanowisko ds. kontroli podatkowej (FL) - Tobiasz Walawicz,
  10. Stanowisko ds. księgowości podatków i opłat (FO) - Joanna Maroszek,
  11. Stanowisko ds. egzekucji administracyjnej świadczeń pieniężnych z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (FE) - Krystian Hoppe.

W skład Referatu Budownictwa, Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska (GPŚ) wchodzą następujące stanowiska pracy:

  1. Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami - Kierownik referatu (PG) - Kinga Węgrzyńska,
  2. Stanowisko ds. planowania przestrzennego i budownictwa (PP) - Iwona Mieczkowska,
  3. Stanowisko ds. ewidencji nieruchomości i geodezji (PN) - Kamil Stegienta,
  4. Stanowisko ds. ochrony przyrody i uwarunkowań środowiskowych (PE) - Katarzyna Lemańczyk,
  5. Stanowisko ds. przestrzeni publicznej (PR) - Monika Piwowarczyk (zastępstwo Katarzyna Stenka),
  6. Stanowisko ds. ochrony środowiska i edukacji ekologicznej (PŚ) - Barbara Rabko.

W skład Referatu Inwestycji i Funduszy Europejskich (GIF) wchodzą następujące stanowiska pracy:

  1. Stanowisko ds. planowania strategicznego - Kierownik referatu (IP) - Andrzej Kaczmarczyk,
  2. Stanowisko ds. inwestycji drogowych (ID) - Agnieszka Knap,
  3. Stanowisko ds. inwestycji infrastrukturalnych i obiektowych - Zastępca Kierownika (IR) - Alicja Tantała,
  4. Stanowisko ds. pozyskiwania środków zewnętrznych i koordynacji projektów (IF) - Wioleta Skoczylas (zastępstwo Marzena Studzińska),
  5. Stanowisko ds. pozyskiwania środków zewnętrznych i monitoringu planów rozwoju Gminy (IS) - Izabela Grzeszczak,
  6. Stanowisko ds. inwestycji infrastrukturalnych (II) - Iwona Kruk,
  7. Stanowisko ds. inwestycji infrastrukturalnych i sanitarnych (IŚ) - Marta Rzeczycka.

W skład Referatu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej (GKM) wchodzą następujące stanowiska pracy:

  1. Stanowisko ds. współpracy z operatorem sieci wodociągowo-kanalizacyjnej - Kierownik referatu (KR) - Alina Treder,
  2. Stanowisko ds. zarządzania drogami i organizacji transportu zbiorowego (KD) - Karolina Basińska (zastępstwo Marzanna Strzałkowska),
  3. Stanowisko ds. zarządzania budynkami i lokalami (KB) - Ewelina Makar,
  4. Stanowisko ds. gospodarki komunalnej i ewidencji dróg gminnych (KE) - Ryszard Roda,
  5. Stanowisko ds. gospodarki odpadowej i ściekowej (KO) - Aleksandra Pacucha.

W skład Wieloosobowego stanowiska ds. obywatelskich i działalności gospodarczej (GRS) wchodzą następujące stanowiska pracy:

  1. Stanowisko ds. działalności gospodarczej i rolnictwa (RG) - Dorota Klimowicz,
  2. Stanowisko ds. ewidencji ludności (RE) - Katarzyna Chomicz,
  3. Stanowisko ds. dowodów tożsamości i rejestru wyborców (RD) - Aneta Lemcio,
  4. Stanowisko ds. informacji wstępnej klientów (RB) - Karolina Stojanowska.

W skład Straży Gminnej (GSG) wchodzą następujące stanowiska pracy:

  1. Komendant Straży Gminnej (KS) - Piotr Der,
  2. Strażnik Gminny (SG) - Natalia Filipczak, Katarzyna Staniszewska, Maciej Grzybowski,
  3. Specjalista ds. administracyjnych (SA) - Magdalena Dybowska.

Samodzielne stanowiska:

  1. Audytor wewnętrzny (AW) - ,
  2. Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych - Inspektor ochrony danych (OIN) - Janusz Mielczarek,
  3. Stanowisko ds. prawno-organizacyjnych (RP) - Iwona Kamińska,
  4. Stanowisko ds. obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego (OC) - Monika Koszałka (zastępstwo Agata Lesiecka),
  5. Stanowisko ds. kadr i BHP (OK) - Mariola Gostomczyk,
  6. Stanowisko ds. obsługi Rady Gminy i Komisji Rady (OR) - Marzena Młodecka-Jopek,
  7. Stanowisko ds. kancelarii ogólnej i archiwum zakładowego (OZ) - Karina Wyka,
  8. Stanowisko ds. obsługi sekretariatu Wójta (OA) - Agnieszka Walawicz (zastępstwo Aleksandra Wiczkowska),
  9. Stanowisko ds. zamówień publicznych (ZP) - Anna Janeczko - Skrzeczowska.

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij