- Informacje
- Rejestry i Ewidencje
Rejestry i Ewidencje
WYKAZ REJESTRÓW, EWIDENCJI I ARCHIWÓW PROWADZONYCH W URZĘDZIE GMINY KOBYLNICA
Biuro Obsługi Rady Gminy i Komisji Rady |
|||
L.p. |
Nazwa rejestru, ewidencji, archiwum |
Pracownik odpowiedzialny |
Numer telefonu, pokoju |
1. |
Rejestr uchwał Rady Gminy |
Stanowisko ds. obsługi Rady Gminy i Komisji Rady - Marzena Młodecka-Jopek |
59 842 90 70 wew. 251 pokój nr 5 |
2. |
Rejestr uchwał Rady Gminy stanowiących prawo miejscowe |
||
3. |
Rejestr interpelacji i wniosków radnych |
||
4. |
Rejestr skarg na działalność organów gminy i kierowników jednostek organizacyjnych |
||
5. |
Rejestr osób i podmiotów, którym nadano honorowy tytuł „Zasłużony dla Gminy Kobylnica" | ||
6. |
Rejestr jednostek pomocniczych i sołtysów Gminy Kobylnica |
||
Sekretariat |
|||
L.p. |
Nazwa rejestru, ewidencji, archiwum |
Pracownik odpowiedzialny |
Numer telefonu, pokoju |
1. |
Rejestr zarządzeń Wójta |
Stanowisko ds. obsługi sekretariatu Wójta - Agnieszka Walawicz |
59 842 90 70, 59 842 96 17 pokój nr 11 |
2. |
Rejestr pieczęci urzędowych |
||
3. |
Rejestr udzielonych pełnomocnictw i upoważnień |
||
4. |
Rejestr przynależności gminy do związków i stowarzyszeń |
||
5. |
Rejestr korespondencji wpływającej i wychodzącej z Urzędu Gminy Kobylnica |
Stanowisko ds. kancelarii ogólnej i archiwum zakładowego - Karina Wyka |
|
6. |
Archiwum zakładowe |
||
Sekretarz Gminy |
|||
L.p. |
Nazwa rejestru, ewidencji, archiwum |
Pracownik odpowiedzialny |
Numer telefonu, pokoju |
1. |
Rejestr jednostek organizacyjnych gminy |
Sekretarz Gminy - Maja Wawrowska |
59 842 90 70 wew. 242 pokój nr 14 |
2. |
Rejestr instytucji kultury |
||
Wieloosobowe stanowisko ds. obywatelskich i działalności gospodarczej |
|||
L.p. |
Nazwa rejestru, ewidencji, archiwum |
Pracownik odpowiedzialny |
Numer telefonu, pokoju |
1. |
Archiwum działalności gospodarczej |
Stanowisko ds. działalności gospodarczej i rolnictwa - Dorota Klimowicz |
59 842 90 70 wew. 247 pokój nr 3 |
2. |
Ewidencja zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych |
||
3. |
Archiwum dokumentacji gospodarstw rolnych |
||
4. |
Ewidencja ludności |
Stanowisko ds. ewidencji ludności - Katarzyna Chomicz |
59 842 90 70 wew. 250 pokój nr 25 |
5. |
Rejestr dowodów osobistych |
Stanowisko ds. dowodów tożsamości i rejestru wyborców - Aneta Lemcio |
|
6. |
Rejestr wyborców |
||
7. |
Ewidencja udzielonych informacji publicznych |
Stanowisko ds. informacji wstępnej klientów - Karolina Stojanowska |
59 842 90 70 wew. 261 pokój nr 1 |
Referat Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej |
|||
L.p. |
Nazwa rejestru, ewidencji, archiwum |
Pracownik odpowiedzialny |
Numer telefonu, pokoju |
1. |
Ewidencja dróg i mostów gminnych |
Stanowisko ds. gospodarki komunalnej i ewidencji dróg gminnych - Ryszard Roda |
59 842 90 70 wew. 241 pokój nr 25 |
2. |
Ewidencja numerów porządkowych nieruchomości, ewidencja ulic i placów |
||
3. |
Ewidencja lokali mieszkalnych i użytkowych |
Stanowisko ds. zarządzania budynkami i lokalami - Ewelina Makar |
|
4. |
Rejestr osób oczekujących na mieszkanie komunalne |
||
5. |
Ewidencja cmentarzy komunalnych |
Stanowisko ds. zarządzania budynkami i lokalami - Ewelina Makar | |
6. |
Ewidencja budynków z pokryciem dachowym zawierającym azbest |
Stanowisko ds. gospodarki odpadowej i ściekowej - Daria Gomółka | |
7. |
Ewidencja deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi |
||
8. |
Rejestr działalności regulowanej (odpady komunalne) |
||
9. |
Ewidencja zezwoleń na opróżnianie zbiorników bezodpływowych |
||
Referat Inwestycji i Funduszy Europejskich |
|||
L.p. |
Nazwa rejestru, ewidencji, archiwum |
Pracownik odpowiedzialny |
Numer telefonu, pokoju |
1. |
Centralny rejestr zamówień publicznych |
Stanowisko ds. zamówień publicznych - Anna Janeczko-Skrzeczkowska |
59 842 90 70 wew. 237 pokój nr 23 |
2. | Ewidencja zabytków | Stanowisko ds. analizy i monitoringu planów rozwoju Gminy Kobylnica - Karolina Dalszewska | 59 842 90 70 wew. 257 pokój nr 18 |
Referat finansowy |
|||
L.p. |
Nazwa rejestru, ewidencji, archiwum |
Pracownik odpowiedzialny |
Numer telefonu, pokoju |
1. |
Ewidencja płatników podatku rolnego, leśnego i lokalnych |
Stanowisko ds. księgowości podatkowej - Iwona Rosołek |
59 842 90 70 wew. 236 pokój nr 9 |
2. |
Ewidencja tytułów wykonawczych |
Stanowisko ds. windykacji podatków i opłat lokalnych - Anna Czosnek |
|
3. |
Ewidencja składników majątku gminy |
Stanowisko ds. kontroli finansowej jednostek organizacyjnych gminy - Jolanta Hincke |
59 842 90 70 wew. 235 pokój nr 7 |
4. |
Rejestr umów zawieranych przez gminę Kobylnica |
Stanowisko ds. obsługi księgowej jednostek pomocniczych - Ewa Rosiak |
59 842 90 70 wew. 253 pokój nr 6 |
5. |
Ewidencja tytułów wykonawczych - gospodarka odpadami komunalnymi |
Stanowisko ds. egzekucji administracyjnej świadczeń pieniężnych z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi - Alicja Bender |
59 842 90 70 wew. 233 pokój nr 4 |
Referat Budownictwa, Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska |
|||
1. |
Rejestr miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego |
Stanowisko ds. planowania przestrzennego i budownictwa - Iwona Mieczkowska |
59 842 90 70 wew. 232 pokój nr 22 |
2. |
Rejestr wniosków o sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub dokonania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego |
||
3. |
Rejestr wydanych decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego |
||
4. |
Ewidencja nieruchomości |
Stanowisko ds. ewidencji nieruchomości i geodezji - Kamil Stegienta |
59 842 90 70 wew. 240 pokój nr 21 |
5. |
Rejestr umów dzierżawy nieruchomości gminy |
Stanowisko ds. przestrzeni publicznej - Monika Piwowarczyk (zastępstwo Katarzyna Stenka) |
|
6. |
Rejestr użytków ekologicznych |
Stanowisko ds. ochrony środowiska - gospodarka odpadami i edukacja ekologiczna - Katarzyna Lemańczyk |
59 842 90 70 wew. 258 pokój nr 20 |
7. |
Rejestr pomników przyrody |
||
8. |
Rejestr psów ras niebezpiecznych |
||
Samodzielne stanowiska |
|||
1. |
Rejestr członków formacji obrony cywilnej oraz wyposażenia formacji |
Stanowisko ds. obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego - Monika Koszałka |
59 842 90 70 wew. 259 pokój nr 16 |
2. |
Rejestr jednostek ochotniczych straży pożarnych |
||
3. |
|||
4. |
|||
5. |
Rejestr osób upoważnionych do wprowadzania i aktualizacji danych osobowych w Urzędzie Gminy Kobylnica |
Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych - Janusz Mielczarek |
|
6. |
Rejestr świadczeń osobistych |
||
7. |
Rejestr świadczeń rzeczowych |
||
8. |
Rejestr skarg i wniosków dotyczących działalności pracowników Urzędu Gminy |
Stanowisko ds. kadr i bhp - Mariola Gostomczyk |
59 842 90 70 wew. 248 pokój nr 17 |
9. |
Ewidencja pracowników |