Biuletyn informacji publicznej

URZĄD GMINY KOBYLNICA

  • Wersja podstawowa Wersja graficzna
  • Wersja kontrastowa Wersja kontrastowa
Pokaż menu Ukryj menu
  • Start
  • Instrukcja
  • Rejestr zmian
  • Statystyki
  • Strona WWW
  • Redakcja
Menu Główne Zamknij
Organy Gminy
Podstawy prawne działania samorządu
Rada Gminy
Przewodniczący Rady Gminy
Rada Gminy i Komisje Rady
Wójt Gminy
Wójt
Zadania i kompetencje Wójta
Prawo Lokalne
Statut Gminy
Zarządzenia Wójta
Uchwały Rady Gminy
Wyniki głosowania nad uchwałami
Interpelacje i zapytania
Raport o stanie gminy
Prawo miejscowe
Protokoły
Strategia rozwoju Gminy na lata 2015 - 2020
Programy i plany działania - plan działania
Rejestr umów i porozumień
Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
Konsultacje społeczne
Oświadczenia majątkowe
Radnych
za 2013 rok
za 2014 rok (kadencja 2010-2014)
za 2014 rok (kadencja 2014-2018)
za 2015 rok
za 2016 rok
za 2017 rok
za 2018 rok (kadencja 2014-2018)
za 2018 rok (kadencja 2018-2023)
Wójta Gminy
za 2013 rok
za 2014 rok (kadencja 2010-2014)
za 2014 rok (kadencja 2014-2018)
za 2015 rok
za 2016 rok
za 2017 rok
za 2018 rok
Zastępcy Wójta, Skarbnika i Sekretarza Gminy
za 2013 rok
za 2014 rok
za 2015 rok
za 2016 rok
za 2017 rok
za 2018 rok
Kierowników jednostek organizacyjnych i dyrektorów szkół
Oświadczenie majątkowe kierownika jednostki OPS Kobylnica
Oświadczenia majątkowe dyrektora jednostki GBP w Kobylnicy
Oświadczenie majątkowe dyrektora jednostki GZEAGS
Oświadczenie majątkowe dyrektora jednostki SP w Kobylnicy
Oświadczenie majątkowe dyrektora jednostki SP w Sycewicach
Oświadczenie majątkowe dyrektora jednostki SP w Kończewie
Oświadczenie majątkowe dyrektora jednostki SP w Kwakowie
Oświadczenia majątkowe dyrektora jednostki SP w Słonowicach
Oświadczenia majątkowe Komendanta Straży Gminnej
Oświadczenia majątkowe dyrektora jednostki GCKiP w Kobylnicy
Oświadczenie majątkowe dyrektora jednostki CUW w Kobylnicy
Osób wydających decyzje administracyjne w imieniu Wójta
za 2014 rok
za 2015 rok
za 2016 rok
za 2017 rok
za 2018 rok
Wybory
Prezydent RP
Sejm i Senat
Parlament Europejski
Samorządowe
Ławnicy
Referendum ogólnokrajowe
Jednostki organizacyjne Gminy
Budżetowe
Ośrodek Pomocy Społecznej w Kobylnicy
SP im. Kornela Makuszyńskiego w Kobylnicy
SP im. Polskich Noblistów w Sycewicach
SP im. Jana Kochanowskiego w Kończewie
SP im. Polskich Olimpijczyków w Kwakowie
SP im. Książąt Pomorskich w Słonowicach
Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy
Instytucje kultury
Gminne Centrum Kultury i Promocji w Kobylnicy
Gminna Biblioteka Publiczna w Kobylnicy
Menu Dodatkowe Zamknij
Urząd Gminy
Dane adresowe
Regulamin organizacyjny urzędu
Kodeks etyczny pracowników urzędu
Struktura organizacyjna urzędu
Poradnik interesanta
Poradnik Interesanta - informacje
Dowody osobiste
Wydanie dowodu osobistego, wymiana i unieważnienie
Udostępnienie danych w trybie jednostkowym z rejestru dowodów osobistych
Meldunki - ewidencja ludności
Wymeldowanie z pobytu stałego lub czasowego w drodze postępowania administracyjnego
Wymeldowanie z pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące
Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy
Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy w drodze postępowania administracyjnego
Obowiązek meldunkowy cudzoziemców
Zgłoszenie wyjazdu za granicę oraz powrotu z wyjazdu
Wydawanie zaświadczeń ze zbiorów meldunkowych
Udostępnianie danych osobowych ze zbiorów ewidencji ludności
Azbest
Azbest
Drogi - decyzje
Wydawanie decyzji na zajęcie pasa drogowego na prawach wyłączności
Wydawanie decyzji na umieszczenie w pasie drogowym reklam oraz obiektów budowlanych
Wydawanie decyzji na umieszczenie w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej (projektowanie)
Wydawanie decyzji na zajęcie pasa drogowego i umieszczenie urządzenia w pasie drogi (prowadzenie robót)
Wydawanie decyzji wstępnych warunków na lokalizację zjazdu
Drzewa - zezwolenia
Zezwolenie na usunięcie drzew i krzewów
Działalność gospodarcza
Wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
Infrastruktura kanalizacyjna i wodociągowa
Informacja dot. komunalnej sieci kanalizacyjnej i wodociagowej
Zawarcie umowy przyłączeniowej
Alkohole - zezwolenia
Zezwolenie na jednorazową sprzedaż napojów alkoholowych na terenie gminy Kobylnica
Zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie gminy Kobylnica
Komunikacja publiczna
Wprowadzanie zmian w zakresie kursowania autobusów komunikacji publicznej
Lokale komunalne
Przydział lokalu komunalnego mieszkalnego
Nieruchomości - procedury
Sprzedaż lokalu użytkowego lub mieszkalnego w trybie pierwszeństwa na rzecz jego najemcy lub dzierżawcy
Sprzedaż nieruchomości w trybie bezprzetargowym na uzupełnienie nieruchomości
Sprzedaż przetargowa nieruchomości
Zamiana nieruchomości
Rozgraniczenie nieruchomości
Zatwierdzenie projektu podziału nieruchomości
Zawarcie umowy dzierżawy gruntu na wniosek
Potwierdzenie zapłaty - zgoda na wykreślenie hipoteki wpisanej na rzecz Gminy Kobylnica
Numeracja porządkowa nieruchomości
Odpady komunalne i nieczystości ciekłe
Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
Wydawanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych
Zgłoszenie przydomowej oczyszczalni ścieków
Podatki
Składanie deklaracji w sprawie ustalenia podatku od nieruchomości dla osób prawnych
Wydawanie decyzji w sprawie umorzenia, rozłożenia na raty, odroczenia terminu płatności podatku od środków transportowych, podatku
Wydawanie decyzji w sprawie ustalenia podatku rolnego i leśnego dla osób prawnych
Wydawanie decyzji w sprawie wymiaru podatku od nieruchomości i leśnego od osób fizycznych
Wydawanie decyzji w sprawie wymiaru podatku rolnego dla osób fizycznych
Wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu z podatkiem lokalnym
Opłata reklamowa
Psy - pozwolenia
Zezwolenie na utrzymanie psa uznanego za agresywnego
Rolnictwo - procedury
Zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej
Wydawanie zaświadczeń o posiadaniu gospodarstwa rolnego
Oświadczenie o zatrudnieniu w gospodarstwie rolnym
Udzielanie informacji publicznej
Udostępnianie informacji publicznej
Ponowne wykorzystanie informacji publicznej
Warunki zabudowy
Decyzja o warunkach zabudowy
Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
Wypisy i wyrysy
Wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Wypis i wyrys ze studium kierunków i uwarunkowań zagospodarowania przestrzennego
Zaświadczenia dotyczące przeznaczenia działki w planie zagospodarowania przestrzennego
Zaświadczenia dotyczące przeznaczenia działki w studium kierunków i uwarunkowań zagospodarowania przestrzennego
Ewidencja innych obiektów w których świadczone są usługi hotelarskie
Wpis do ewidencji innych obiektów w których świadczone są usługi hotelarskie
Imprezy masowe
Wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej
Środowiskowe uwarunkowania - decyzje
Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach
Wojsko
Postępowanie administ. w sprawie ustalenia i wypłaty świadczenia rekompensującego utracone wynagrodzenie w związku z odbytymi ćwiczeniami wojskowymi
Organizacja kwalifikacji wojskowej
Petycja
Petycja
Wybory
Wpis do rejestru wyborców
Wniosek o udostępnienie spisu wyborców
Wniosek o dopisanie do spisu wyborców
Wniosek o wydanie zaświadczenia o prawie do głosowania
Informacje
Strona powitalna
Ogłoszenia, obwieszczenia i zawiadomienia
Rejestry i Ewidencje
Ochrona Środowiska
Planowanie Przestrzenne
Oferty pracy
Ogłoszenia o naborze
Wyniki naboru
Informacja publiczna
Kontrole
Petycje
Publicznie dostępny wykaz danych
Sprawozdania finansowe
Zarządzanie kryzysowe - telefony alarmowe
Plany miejscowe
Sprawozdania i raporty
Informacja dla niedosłyszących i niedowidzących
Dzieniki ustaw i monitory
Sprawdź stan sprawy
Polityka prywatności
Interpretacje podatkowe
Drogi na terenie Gminy Kobylnica
Taryfy za zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków
2018 -2021
Stosowane środki poprawy efektywności energetycznej
BIP
Redakcja BIP
Przetargi
Zamówienia publiczne
Nieruchomości
Informacje z otwarcia ofert
Wyniki postępowań - zamówienia publiczne
Wyniki postępowań - nieruchomości
Plan zamówień publicznych
Platforma Zakupowa
Współpraca i kontakty
Samorządy krajowe i zagraniczne
Organizacje pozarządowe
Wykaz organizacji
Sprawozdania
Przynależność Gminy do Związków i Stowarzyszeń
Stowarzyszenie "Bezpieczny Region Słupski"
Stowarzyszenie "Bank Żywności w Słupsku"
Stowarzyszenie "Związek Gmin Pomorskich"
Stowarzyszenie "Słowińska Grupa Rybacka"
Stowarzyszenie Gmin Przyjaznych Energii Odnawialnej
Stowarzyszenie Samorządowe S-6
Związek Gmin Wiejskich Rzeczypospolitej Polskiej
Stowarzyszenie “Pomorskie w Unii Europejskiej”
Jednostki pomocnicze i ...
Sołectwa
Wykaz sołectw i sołtysów Gminy Kobylnica
Jednostki OSP
  • Informacje
  • Planowanie Przestrzenne

Obwieszczenie Ministra Rozwoju

Na podstawie art. 10 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 24 lipca 2015 r. o przygotowaniu i realizacji strategicznych inwestycji w zakresie sieci przesyłowych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 404 z późn. zm.), zwanej dalej „specustawą przesyłową’’, oraz na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2096 z późn. zm.),
Minister Rozwoju
zawiadamia, że wydał decyzję z dnia 3 grudnia 2019 r., znak: DLI-III.4620.17.2019.JK.6, utrzymującą w mocy decyzję Wojewody Pomorskiego z dnia 14 maja 2019 r., znak: WI-III.747.1.2.2019.AM, o ustaleniu lokalizacji strategicznej inwestycji w zakresie sieci przesyłowej pn.: „Budowa linii 400 kV Żydowo Kierzkowo - Słupsk”, w zakresie skutków, o których mowa w art. 22 ust. 1 specustawy przesyłowej, dla działki ewidencyjnej nr 30/2, obręb Sycewice PGR, w gminie Kobylnica.
Strony w sprawie mogą zapoznać się z treścią ww. decyzji z dnia 3 grudnia 2019 r. oraz aktami sprawy w Ministerstwie Rozwoju w Warszawie, ul. Chałubińskiego 4/6, w dni robocze, w godzinach od 9.00 do 15.30, jak również z treścią ww. decyzji - w urzędzie gminy właściwej ze względu na przebieg inwestycji, tj. w Urzędzie Gminy Kobylnica.
Ponadto należy wskazać, iż organem właściwym w przedmiotowej sprawie - stosownie do treści rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 listopada 2019 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Rozwoju (Dz. U. z 2019 r. poz. 2261) - jest obecnie Minister Rozwoju.
Załącznik: informacja o przetwarzaniu danych osobowych.
Załącznik do obwieszczenia Ministra Rozwoju znak: DLI-łll.4620.17.2019.JK.7
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. L 119 z 4 maja 2016, z późn. zm.), zwanego dalej „RODO", informuję, że:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Rozwoju z siedzibą w Warszawie, przy Placu Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa, tel. +48 22 262 90 00.
  2. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych w Ministerstwie Rozwoju: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Rozwoju, Plac Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa, adres e-mail: iod@mpit.qov.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podst. art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, w celu prowadzenia postępowań administracyjnych realizowanych na podst. przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096, z późn. zm.), dalej „KPA”, oraz w związku z ustawą z dnia 24 lipca 2015 r. o przygotowaniu i realizacji strategicznych inwestycji w zakresie sieci przesyłowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 404, z późn. zm.).
  4. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
  5. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane mogą być udostępnione innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców. Odbiorcami danych mogą być:
  6. strony i inni uczestnicy postępowania administracyjnego w rozumieniu przepisów KPA;
  7. organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
  8. inne podmioty, w tym dostawcy usług informatycznych, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Ministerstwem Rozwoju, przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Minister Rozwoju.
  9. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych jest również Wojewoda Podlaski, w związku z korzystaniem przez Administratora z systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD PUW).
  10. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu ich przetwarzania, nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji tj. ustawie z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. 2019 r. poz. 553, z późn. zm.).
  11. Przysługuje Pani/Panu:
  12. prawo do żądania od Administratora dostępu do treści swoich danych osobowych oraz informacji o ich przetwarzaniu;
  13. prawo do ich sprostowania, jeśli są błędne lub nieaktualne, a także uzupełnienia, jeżeli są niekompletne;
  14. prawo żądania ograniczenia przetwarzania, z zastrzeżeniem art. 2a § 3 KPA - wystąpienie z żądaniem nie wpływa na tok i wynik postępowania.
  15. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
  16. Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
  17. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Ministerstwie Rozwoju Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

powrót...
Brak załączników
Informacja wytworzona przez Iwona Mieczkowska dnia 19.12.2019
Opublikowana przez Radosław Sawicki dnia 19.12.2019. Wygasa 03.01.2020. Odsłon 9023
Początek strony
Odwiedziło nas już: 14845736 gości. Twoja ostatnia wizyta: 16.12.2019 12:49.  Biuletyn aktualizowany : 24.12.2019 11:43 Strona wygenerowana w 0.023 sek. Administracja
kadencja 2002 -2006
kadencja 2006 -2010
kadencja 2010 - 2014
kadencja 2014 - 2018
kadencja 2018 - 2023
za 2014 rok
za 2015 rok
za 2016 rok
za 2017 rok
za 2018 rok
za 2014 rok
za 2015 rok
za 2016 rok
za 2017 rok
za 2018 rok
za 2014 rok
za 2015 rok
za 2016 rok
za 2014 rok
za 2015 rok
za 2016 rok
za 2017 rok
za 2018 rok
za 2014 rok
za 2015 rok
za 2016 rok
za 2017 rok
za 2018 rok
za 2014 rok
za 2015 rok
za 2016 rok
za 2017 rok
za 2018 rok
za 2014 rok
za 2015 rok
za 2016 rok
za 2017 rok
za 2018 rok
za 2014 rok
za 2015 rok
za 2016 rok
za 2017 rok
za 2018 rok
za 2014 rok
za 2015 rok
za 2016 rok
za 2017 rok
za 2018 rok
za 2014 rok
za 2015 rok
za 2016 rok
za 2017 rok
za 2018 rok
za 2016 rok
za 2017 rok
za 2018 rok
Informacje ogólne
Statut
Regulamin organizacyjny
Majątek
Informacje ogólne
Statut
Majątek
Informacje ogólne
Statut
Majątek
Informacje ogólne
Statut
Majątek
Informacje ogólne
Statut
Majątek
Informacje ogólne
Statut
Majątek
Informacje ogólne
Regulamin organizacyjny
Statut
Informacje ogólne
Statut
Regulamin organizacyjny
Informacje ogólne