- Przetargi
- Informacje z otwarcia ofert
Informacja z otwarcia ofert (wygasły...)
Gmina Kobylnica, jako Zamawiający działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zamieszcza informację z otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych w trybie przetargu nieograniczonego z możliwością składania ofert częściowych na roboty budowlane polegające na budowie dróg gminnych w miejscowościach Zajączkowo, Kruszyna, Lubuń, Płaszewo, Widzino Zębowo, Zagórki, Kończewo, Wrząca (Zadanie Nr 1 – Nr 9) wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 533734-N-2018 z dnia 20.03.2018 roku, w tym:
1) Zadanie Nr 1: roboty budowlane dot. budowy drogi gminnej – ulicy Ogrodowej w miejscowości Zajączkowo,
2) Zadanie Nr 2: roboty budowlane dot. budowy drogi gminnej w miejscowości Kruszyna położonej na działce nr 210 obręb Kruszyna,
3) Zadanie Nr 3: roboty budowlane dot. budowy drogi gminnej w miejscowości Lubuń położonej na działkach nr 172, 162, 242/2 obręb Lubuń,
4) Zadanie Nr 4: roboty budowlane dot. budowy drogi gminnej w miejscowości Płaszewo położonej na działkach nr 50, 34, 38 obręb Płaszewo,
5) Zadanie Nr 5: roboty budowlane dot. budowy drogi gminnej w miejscowości Widzino położonej na działce nr 221 obręb Widzino,
6) Zadanie Nr 6: roboty budowlane dot. budowy drogi gminnej w miejscowości Zębowo położonej na działce nr 26/2 obręb Zębowo,
7) Zadanie Nr 7: roboty budowlane dot. budowy drogi gminnej w miejscowości Zagórki położonej na działce nr 89/10 obręb Zagórki,
8) Zadanie Nr 8: roboty budowlane dot. budowy drogi gminnej w miejscowości Kończewo położonej na działce nr 88, 90/22 obręb Kończewo,
9) Zadanie Nr 9: roboty budowlane dot. budowy drogi gminnej w miejscowości Wrząca położonej na działce nr 341/2 obręb Wrząca.
- kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
1) Zadanie Nr 1 – 66 200,00 zł
2) Zadanie Nr 2 – 45 647,00 zł
3) Zadanie Nr 3 – 44 347,00 zł
4) Zadanie Nr 4 – 29 106,82 zł
5) Zadanie Nr 5 – 45 347,00 zł
6) Zadanie Nr 6 – 22 647,00 zł
7) Zadanie Nr 7 – 44 917,00 zł
8) Zadanie Nr 8 – 24 626,74 zł
9) Zadanie Nr 9 – 42 285,94 zł
- złożono jedną ofertę:
1) oferta nr 1
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe LOREK Piotr Lorek
ul. Zygmunta Augusta 41
76-200 Słupsk
1) Zadanie Nr 1
cena – 119 128,26 zł
okres rękojmi – 36 miesięcy
2) Zadanie Nr 2
cena – 54 056,80 zł
okres rękojmi – 36 miesięcy
3) Zadanie Nr 3
cena – 53 516,26 zł
okres rękojmi – 36 miesięcy
4) Zadanie Nr 4
cena – 34 346,04 zł
okres rękojmi – 36 miesięcy
5) Zadanie Nr 5
cena – 54 976,80 zł
okres rękojmi – 36 miesięcy
6) Zadanie Nr 6
cena – 38 333,18 zł
okres rękojmi – 36 miesięcy
7) Zadanie Nr 7
cena – 54 928,18 zł
okres rękojmi – 36 miesięcy
8) Zadanie Nr 8
cena – 29 032,56 zł
okres rękojmi – 36 miesięcy
9) Zadanie Nr 9
cena – 49 896,45 zł
okres rękojmi – 36 miesięcy
-
warunki płatności zgodne z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ.
powrót...
Brak załączników
Informacja wytworzona przez Anna Janeczko-Skrzeczkowska dnia 12.04.2018
Opublikowana przez Radosław Sawicki dnia 12.04.2018. Wygasa 21.04.2018. Odsłon 44, Wersja 1
Początek strony
Opublikowana przez Radosław Sawicki dnia 12.04.2018. Wygasa 21.04.2018. Odsłon 44, Wersja 1
