Stanowisko pracy Imię i nazwisko pracownika Numer pokoju Wewnętrzny numer telefonu
Stanowisko ds. wdrażania i administrowania Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (WA) - - -
Zadania stanowiska ds. wdrażania i administrowania EZD
  1. Wdrażanie i administrowanie systemem EZD.
  2. Planowanie inwestycji związanych z informatyzacją Urzędu oraz bieżące wyposażanie w niezbędny sprzęt komputerowy.
  3. Koordynowanie użytkowania sieci informatycznej Urzędu, dostosowywanie systemów do zmieniających się wymagań, rozbudowa i rekonfiguracja oprogramowania, sieci i sprzętu.
  4. Przygotowywanie stanowisk pracy (sieci i sprzętu) oraz ich bieżąca konserwacja.
  5. Gromadzenie dokumentacji technicznej, licencji, certyfikatów i gwarancji.
  6. Nadzór nad serwerem i siecią telefoniczną Urzędu.
  7. Koordynowanie dostępu do sieci informatycznej Urzędu (nadawanie haseł, cofanie i ograniczanie dostępu).
  8. Projektowanie i administrowanie bazami danych.