Wójt Gminy Kobylnica ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze

Stanowisko: ds. księgowości budżetowej w Referacie Finansowym Urzędu Gminy Kobylnica w wymiarze: pełnym

Umowa o pracę na czas: określony (6 miesięcy, z możliwością zawarcia kolejnej na czas nieokreślony)

  1. Wymagania niezbędne:
    1. obywatelstwo polskie, lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
    2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
    3. wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub administracyjne;
    4. co najmniej roczny staż pracy na stanowisku finansowo-księgowym;
    5. znajomość  przepisów prawnych i ich interpretacja w zakresie ustawy o rachunkowości, finansów publicznych, ordynacji podatkowej;
    6. kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
    7. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność;
    8. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem, o którym mowa rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej.
  2. Wymagania dodatkowe (pożądane):
    1. znajomość przepisów prawa z zakresu finansów publicznych oraz ustroju i kompetencji samorządu gminnego, w tym w szczególności: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości,  ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy ordynacja podatkowa, rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej;
    2. bardzo dobra organizacja pracy, obowiązkowość, rzetelność, odpowiedzialność;
    3. umiejętność korzystania z aplikacji biurowych pakietu MS Office oraz programów do obsługi poczty elektronicznej i internetu;
    4. podstawowa znajomość procedur urzędniczych.
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. dekretacja i księgowanie wydatków Urzędu Gminy w programie finansowo-księgowym;
    2. bieżące uzgadnianie wydatków - syntetyka z analityką;
    3. księgowanie sprawozdań dochodów i wydatków jednostek organizacyjnych Gminy;
    4. terminowe sporządzanie miesięcznych i kwartalnych sprawozdań budżetowych jednostki oraz zbiorczych dotyczących wydatków Gminy;
    5. prowadzenie analityki dotyczącej inwestycji prowadzonych przez Gminę;
    6. sporządzanie sprawozdań Rb-27Zz i Rb-N;
    7. rozliczanie rozrachunków z kontrahentami;
    8. rozliczanie zaliczek pobranych przez pracowników na wydatki związane z bieżącą działalnością Urzędu Gminy oraz rozliczanie delegacji służbowych;
    9. prowadzenie właściwego obiegu dokumentów na stanowisku pracy, w tym obiegu elektronicznego i archiwizowanie dokumentacji w ramach w prowadzonych zadań;
    10. wprowadzanie zmian do budżetu Gminy (zarządzenia, uchwały) za pomocą systemu Besti@
    11. przygotowywanie danych i materiałów do sprawozdań kwartalnych i rocznych.
  4. Wymagane dokumenty:
    1. list motywacyjny;
    2. życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej;
    3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
    4. kserokopie świadectw pracy;
    5. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje;
    6. kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie kierunkowych kursów, szkoleń;
    7. oświadczenie kandydata o niekaralności;
    8. oświadczenia kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;
    9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
    10. oświadczenie o wyrażeniu zgody na zniszczenie dokumentów.

Druk Kwestionariusza osobowego i druki oświadczeń dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kobylnica.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy Kobylnica ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica – budynek B, parter pokój nr 2, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: ds. księgowości budżetowej w Referacie Finansowym Urzędu Gminy Kobylnica Urzędu Gminy Kobylnica w terminie do 30 stycznia 2023 r. do godziny 12:00.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu  po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy Kobylnica w dniu 30 stycznia 2023 r. o godzinie 14.00.

Osoby zakwalifikowane do następnego etapu naboru zostaną poinformowane telefonicznie o dalszej procedurze postępowania kwalifikacyjnego.

Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Kobylnica ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica.”



Załączniki:

Kwestionariusz osobowy i wymagane oświadczenia
Informacja o wyniku wstępnej oceny
Informacja o wyniku naboru