Na podstawie art. 53 ust. 2, art. 54, art. 55 ust. 1–3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), zwanej w treści zarządzenia „ustawą Pzp” zarządza się co następuje:

§ 1

Powołuje się Komisję Przetargową w składzie:

  1. Zdzisław Śliwowski
  2. Jarosław Domarus
  3. Wioleta Skoczylas
  4. Anna Janeczko-Skrzeczkowska

- zwaną w treści zarządzenia „Komisją”.

§ 2

Komisję powołuje się w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, do którego stosuje się ustawę Pzp pn. Modernizacja szkoły podstawowej w Kobylnicy poprzez utworzenie nowych sal dydaktycznych i modernizację hali sportowej.

§ 3

Obowiązkiem Komisji w ustalonym powyżej składzie, jest w szczególności wykonanie czynności określonych w art. 54 ustawy Pzp oraz wykonanie innych czynności niezbędnych do prawidłowego udzielenia zamówienia.

§ 4

Ustalenia Komisji podlegają zatwierdzeniu przez Wójta Gminy Kobylnica.

§ 5

Komisja ulega rozwiązaniu po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą.

§ 6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.