Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. ustawa o samorządzie gminnym o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465) oraz Uchwały Nr XXVIII/247/2020 Rady Gminy Kobylnica z dnia 12 listopada 2020 roku w sprawie przyjęcia dokumentu pn.: „Strategia Rozwoju Społeczno-Gospodarczego Gminy Kobylnica na lata 2021 - 2026” (zwany dalej Strategią) zarządzam, co następuje:

§ 1

W Zarządzeniu Nr 79/2022 Wójta Gminy Kobylnica z dnia 22 marca 2022 roku w sprawie powołania Zespołu Monitorującego Realizację Strategii Rozwoju Społeczno-Gospodarczego Gminy Kobylnica na lata 2021-2026 zmienia się § 1 ust. 1 poprzez nadanie mu następującego brzmienia:

§ 1 ust.1 Powołuję Zespół Monitorujący Realizację Strategii Rozwoju Społeczno-Gospodarczego Gminy Kobylnica na lata 2021-2026 (zwany dalej Zespołem Monitorującym Realizację Strategii) w następującym składzie:

Lp. Imię i nazwisko Stanowisko/Jednostka Funkcja w zespole
1. Radosław Krawczyk Sekretarz Gminy Kobylnica Przewodniczący Zespołu
2. Janusz Kaszowski Przewodniczący Rady Gminy Kobylnica Zastępca Przewodniczącego Zespołu
3. Żaneta Handzel Wieloosobowe stanowisko ds. pozyskiwania środków zewnętrznych Sekretarz Zespołu
4. Izabela Braczkowska Skarbnik Gminy Kobylnica Członek Zespołu
5. Marta Prezlata Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy Członek Zespołu
6. Anna Łabik Ośrodek Pomocy Społecznej w Kobylnicy Członek Zespołu
7. Sylwia Razuwajew-Mądry Gminne Centrum Kultury i Promocji w Kobylnicy Członek Zespołu
8. Renata Sztabnik Gminna Biblioteka Publiczna w Kobylnicy Członek Zespołu
9. Jarosław Domarus Referat Inwestycji Członek Zespołu
10. Aleksandra Pacucha Referat Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Członek Zespołu
11. Iwona Mieczkowska Referat Budownictwa, Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska Członek Zespołu
12. Magdalena Ptak Referat Spraw Obywatelskich i Działalności Gospodarczej Członek Zespołu
13. Aleksandra Wiczkowska Referat Finansowy Członek Zespołu

§ 2

Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.