Stanowisko pracy Imię i nazwisko pracownika Oznaczenie budynku, numer pokoju Wewnętrzny numer telefonu
Stanowisko ds. obsługi Rady i Komisji Rady (OR) Marzena Młodecka-Jopek B16 315
Zadania stanowiska ds. obsługi Rady i Komisji Rady
  1. Obsługa sesji Rady Gminy i posiedzeń komisji.
  2. Prowadzenie rejestru uchwał Rady Gminy, rejestru interpelacji i wniosków radnych, sporządzanie informacji o realizacji uchwał Rady Gminy.
  3. Sporządzanie i przechowywanie protokołów z obrad Rady Gminy i jej komisji.
  4. Prowadzenie rejestru uchwał Rady Gminy.
  5. Rejestracja i przechowywanie planów pracy Rady Gminy i jej komisji.
  6. Pomoc techniczna w organizowaniu spotkań radnych z wyborcami.
  7. Prowadzenie ewidencji osobowej radnych.
  8. Wykonywanie zadań związanych z wyborami Prezydenta RP, parlamentarnymi, samorządowymi, ławników do sądów powszechnych oraz przeprowadzanymi referendami.
  9. Prowadzenie rejestru aktów prawnych stanowiących prawo miejscowe.
  10. Prowadzenie rejestru skarg na działalność organów Gminy i kierowników jednostek organizacyjnych oraz nadzór nad terminowym załatwianiem skarg.
  11. Współpraca z jednostkami pomocniczymi, obsługa zebrań z mieszkańcami, ewidencja sołtysów, protokołów i uchwał zebrań mieszkańców.
  12. Organizacja wyborów sołtysów i członków rad sołeckich.
  13. Prowadzenie spraw związanych z transmitowaniem i utrwalaniem za pomocą urządzeń rejestrujących obrazu i dźwięku z obrad Rady Gminy oraz udostępnianiem w Biuletynie Informacji Publicznej i na stronie internetowej Gminy.