Miejsce Urząd Gminy Kobylnica
Adres do korespondencji:
76-251 Kobylnica, ul. Główna 20
Referat Spraw Obywatelskich i Działalności Gospodarczej

Stanowisko ds. działalności gospodarczej i rolnictwa

pok. nr 5

Godziny przyjęć: 
pn: 7:30 – 16:30
wt – czw: 7:30 – 15:30
pt: 7:30 – 14:30

tel. 59 842 90 70 wew. 251

Wymagane dokumenty Wymagane dokumenty Wniosek o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej.
Do wniosku należy dołączyć dokumentację wymagana przez Ustawę z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych, w tym:
  1. Graficzny plan obiektu (terenu), na którym ma być przeprowadzona impreza, wraz z jego opisem, zawierający:
    1. oznaczenie dróg dojścia i rozchodzenia się osób uczestniczących w imprezie masowej, dróg ewakuacyjnych i dróg dojazdowych dla pojazdów służb ratowniczych i Policji,
    2. oznaczenie punktów pomocy medycznej, punktów czerpalnych wody do picia i do celów przeciwpożarowych oraz punktów informacyjnych,
    3. oznaczenie lokalizacji hydrantów przeciwpożarowych, zaworów, przyłączy wody, gazu i energii elektrycznej oraz innych elementów mających wpływ na bezpieczeństwo użytkowników obiektu lub terenu,
    4. informacje o rozmieszczeniu służb porządkowych oraz służb informacyjnych, rozmieszczeniu osób uczestniczących w imprezie masowej i ewentualnym rozdzieleniu ich według sektorów oraz o rozmieszczeniu punktów gastronomicznych i sanitariatów.
  2. Instrukcja postępowania w przypadku powstania pożaru lub innego miejscowego zagrożenia w miejscu i w czasie imprezy masowej.
  3. Informacja o:
    1. liczbie miejsc dla osób na imprezie masowej,
    2. przewidywanych zagrożeniach bezpieczeństwa i porządku publicznego,
    3. liczbie, organizacji, oznakowaniu, wyposażeniu i sposobie rozmieszczenia służby porządkowej oraz służby informacyjnej,
    4. osobie wyznaczonej na kierownika do spraw bezpieczeństwa, w tym jego dane obejmujące: imię, nazwisko, numer PESEL, numer i datę wydania zaświadczenia o ukończeniu kursu dla kierowników do spraw bezpieczeństwa imprez masowych, a w przypadku imprezy masowej podwyższonego ryzyka dodatkowo numer i datę wydania licencji pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia;
    5. sposobie zapewnienia identyfikacji osób biorących udział w imprezie masowej - w przypadku meczu piłki nożnej lub imprezy masowej podwyższonego ryzyka.
  4. Informacja o sposobie zapewnienia identyfikacji osób biorących udział w imprezie masowej - w przypadku meczu piłki nożnej lub imprezy masowej podwyższonego ryzyka.
  5. Informacja o zainstalowaniu urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk, dla stadionów, obiektów lub terenów, znajdujących się w wykazie Wojewody, na których utrwalanie przebiegu imprezy masowej za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk jest obowiązkowe bądź w miejscach nieobjętych wykazem, jednak z obowiązkiem utrwalania imprezy nałożonym w drodze decyzji administracyjnej Wojewody.
  6. Opinia Komendanta Miejskiego Policji.
  7. Opinia Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej.
  8. Opinia Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego.
  9. Opinia Kierownika Stacji Pogotowia Ratunkowego.
  10. dokument poświadczający zawarcie ubezpieczenia imprezy masowej, o którym mowa w art. 53 ust. 1 ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych,
  11. dowód uiszczenia opłaty skarbowej za wydanie decyzji,
  12. inne dokumenty wymagane ustawą z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych.
Sposób załatwienia sprawy Wójt gminy Kobylnica wydaje decyzję o zezwoleniu na przeprowadzenie imprezy masowej lub decyzję o odmowie wydania zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej.
Opłaty Przed wydaniem decyzji wnioskujący obowiązany jest wnieść opłatę skarbową w kwocie 82 zł.:
lub przelewem na konto: Gmina Kobylnica, 76-251 Kobylnica, Bank Spółdzielczy w Sławnie 73 9317 0002 0090 0733 2000 0010
W tytule wpłaty należy dokładnie określić sprawę od jakiej wnoszona jest opłata
Czas załatwienia sprawy
  1. Organizator imprezy obowiązany jest złożyć wniosek o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej wraz z kompletnymi załącznikami nie później niż na 30 dni przed planowanym terminem jej rozpoczęcia.
  2. Opinie Komendanta Miejskiego Policji, Komendanta Miejskiego Straży Pożarnej, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego i Dyrektora Miejskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego oraz instrukcję, o której mowa w art. 6 ust. 4 ustawy należy do wniosku dołączyć niezwłocznie, jednak nie później niż na 14 dni przed terminem rozpoczęcia imprezy masowej.
  3. Wójt Gminy Kobylnica wydaje zezwolenie albo odmawia jego wydania w terminie co najmniej 7 dni przed planowanym terminem przeprowadzenia imprezy masowej.
  4. Jeżeli w terminie 7 dni przed imprezą masową brak jest wszystkich dokumentów wymaganych ustawą Wójt Gminy Kobylnica wydaje decyzję o odmowie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej.
Tryb odwoławczy
  1. Od decyzji stronie przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Wójta Gminy Kobylnica w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.
  2. Odwołanie od decyzji nie wstrzymuje jej wykonania.
Podstawa prawna
  1. Ustawa z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (t.j.Dz.U.2019, poz. 2171),
  2. Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz.U.2018 r. poz. 2096 ze zmianami)
Inne informacje Brak
Druki