ds. księgowości podatków i opłat
Wersja strony w formacie XMLStanowisko | ds. księgowości podatków i opłat |
---|---|
Miejsce pracy | Referat Finansowy Urzędu Gminy Kobylnica |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | siedziba Urzędu Gminy Kobylnica ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica – budynek B, parter pokój nr 2 |
Status | w trakcie rozstrzygania |
Wójt Gminy Kobylnica, 76-251 Kobylnica, ul. Główna 20 ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Stanowisko: ds. księgowości podatków i opłat w Referacie Finansowym Urzędu Gminy Kobylnica w wymiarze: pełnym
Umowa o pracę na czas: określony (6 miesięcy), z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas nieokreślony.
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie, lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne;
- co najmniej roczny staż pracy na stanowisku finansowo – księgowym lub podatkowym;
- znajomość i interpretacja przepisów w zakresie podatków i opłat lokalnych, ordynacji podatkowej, utrzymania czystości i porządku w gminach, postepowania egzekucyjnego w administracji;
- kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
- pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność;
- dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem, o którym mowa rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej.
- Wymagania dodatkowe (pożądane):
- znajomość przepisów prawa z zakresu finansów publicznych oraz ustroju i kompetencji samorządu gminnego, w tym w szczególności ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych;
- bardzo dobra organizacja pracy, obowiązkowość, rzetelność, odpowiedzialność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność korzystania z aplikacji biurowych pakietu MS Office oraz programów do obsługi poczty elektronicznej i Internetu;
- podstawowa znajomość procedur urzędniczych.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie ewidencji analitycznej przypisów i wpłat z tytułu opłat za zajęcie pasa drogowego i umieszczenie w pasie drogowym urządzeń nie związanych z infrastrukturą drogową;
- prowadzenie ewidencji przypisów i wpłat, rozliczanie opłat wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
- nadzór i bieżąca kontrola inkasentów w zakresie pobieranych przez nich wpłat;
- rozliczanie kwitariuszy przychodowych będących w posiadaniu inkasentów oraz obliczanie wynagrodzenia brutto za inkaso opłaty za odbiór i gospodarowanie odpadów komunalnych na terenie gminy;
- windykacja należności z tytułu opłat za odbiór i zagospodarowanie odpadów poprzez terminowe wystawianie upomnień;
- sporządzanie wewnętrznych dowodów księgowych dotyczących zmian zapisów – przeksięgowań – na kontach analitycznych w celu zgodności zapisów z kontami syntetycznymi, dotyczących opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
- występowanie z zapytaniami do organów egzekucyjnych o stan realizacji tytułów wykonawczych;
- załatwianie podań dotyczących opłat za odbiór i gospodarowanie odpadami komunalnymi tj. opracowywanie decyzji w sprawach umorzeń, odroczeń terminów płatności, rozkładania zaległości na raty;
- wydawanie postanowień w sprawie zarachowania wpłat;
- przygotowywanie projektów pism, decyzji i postanowień, zarządzeń, uchwał oraz analiz i innych dokumentów dotyczących opłat za odbiór i gospodarowanie odpadami komunalnymi;
- przygotowywanie danych i materiałów do sprawozdań kwartalnych i rocznych.
- Informacja o warunkach pracy:
- osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie wykonywać pracę biurową zespołową, przy wykorzystaniu urządzeń informatycznych;
- praca jednozmianowa na parterze budynku Urzędu Gminy, pomieszczenie wyposażone jest w typowe urządzenia biurowe z wykorzystaniem urządzeń informatycznych;
- praca w systemie czasowym, w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek 7:30-16:30, wtorek- czwartek 7:30 -15:30, piątek 7:30 -14:30;
- proponowane pierwsze łączne wynagrodzenie brutto (zależne od kompetencji i doświadczenia) do 5.000 zł miesięcznie;
- w ramach stosunku pracy zatrudniony pracownik dodatkowo otrzymywać będzie: wynagrodzenie roczne, tzw. 13-tkę, nagrody jubileuszowe z tytułu stażu pracy powyżej 20 lat, świadczenia socjalne z okazji świąt oraz dofinasowanie do wypoczynku własnego i dzieci, finansowe nagrody uznaniowe Wójta Gminy uzależnione od wyników w pracy;
- pracownikom podejmującym pracę gwarantujemy wsparcie specjalistów w objęciu stanowiska, regularne kursy i szkolenia oraz możliwość ubiegania się o dofinansowanie do 50% kosztów kształcenia na kierunkach studiów zbieżnych z zajmowanym stanowiskiem.
- Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej: Urząd zatrudnia osoby niepełnosprawne, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kserokopie świadectw pracy;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje;
- kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie kierunkowych kursów, szkoleń;
- oświadczenie kandydata o niekaralności;
- oświadczenia kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na zniszczenie dokumentów.
Druk Kwestionariusza osobowego i druki oświadczeń dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kobylnica.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy Kobylnica ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica – Budynek B pokój nr 2, parter, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: ds. księgowości podatków i opłat w Referacie Finansowym Urzędu Gminy Kobylnica w terminie do dnia 31 maja 2023 r. do godziny 12:00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy Kobylnica w dniu 31 maja 2023 r. o godzinie 13.00.
Osoby zakwalifikowane do następnego etapu naboru zostaną poinformowane telefonicznie o dalszej procedurze postępowania kwalifikacyjnego.
Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Kobylnica ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica.