strażnik
Wersja strony w formacie XMLStanowisko | strażnik |
---|---|
Miejsce pracy | Referat Straży Gminnej Urzędu Gminy Kobylnica |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | siedziba Urzędu Gminy Kobylnica ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica – budynek B, parter pokój nr 2 |
Status | w trakcie rozstrzygania |
Wójt Gminy Kobylnica ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Stanowisko: Strażnik w Referacie Straży Gminnej Urzędu Gminy Kobylnica w wymiarze: pełnym
Umowa o pracę na czas określony (12 miesięcy), z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas nieokreślony.
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie, lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- wykształcenie średnie;
- ukończone 21 lat;
- prawo jazdy Kat. B;
- ukończony kurs podstawowy na strażnika gminnego (miejskiego) potwierdzony stosownym świadectwem;
- kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
- pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność;
- dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem, o którym mowa w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej;
- bardzo dobra sprawność fizyczna i psychiczna – pozwalająca na zatrudnienie na określonym stanowisku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 sierpnia 2010 r. w sprawie badań psychologicznych strażników gminnych (miejskich);
- uregulowany stosunek do służby wojskowej.
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów z zakresu ustawy o strażnikach gminnych, policji, samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kodeksu wykroczeń, Kodeksu pracy, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o ochronie danych osobowych;
- sumienność, komunikatywność, dyskrecja, umiejętności argumentowana, dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność, odpowiedzialność za podejmowane decyzje, wysoka kultura osobista.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie kompleksowych kontroli posesji znajdujących się w obrębie rejonu służbowego pod kątem ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie,
- rozeznanie przydzielonego rejonu służbowego pod względem osobowym, terenowym oraz zjawisk wywierających wpływ na stan porządku i bezpieczeństwa w Gminie,
- przygotowywanie wniosków kierowanych do Sądu, Prokuratury, Policji i innych organów,
- udział w spotkaniach z mieszkańcami Gminy oraz przekazywanie mieszkańcom aktualnych rozwiązań związanych z zapobieganiem i ściganiem przestępstw oraz wykroczeń,
- ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych oraz zabezpieczanie imprez publicznych,
- nakładanie grzywien w postępowaniu mandatowym za wykroczenia określone w trybie przewidzianym przepisami o postępowaniu w sprawach o wykroczenie,
- współpraca z innymi stanowiskami pracy Urzędu Gminy w zakresie dotyczącym wspólnie realizowanych zadań.
- Informacja o warunkach pracy:
- osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie wykonywać pracę patrolową w terenie,
- praca jednozmianowa na II piętrze budynku B Urzędu Gminy, pomieszczenie wyposażone jest w typowe urządzenia biurowe z wykorzystaniem urządzeń informatycznych;
- praca w systemie czasowym, w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek 7.30-16.30, wtorek- czwartek 7.30-15.30, piątek 7.30-14.30;
- proponowane pierwsze łączne wynagrodzenie brutto (zależne od kompetencji i doświadczenia) do 6.000 zł miesięcznie;
- w ramach stosunku pracy zatrudniony pracownik dodatkowo otrzymywać będzie: wynagrodzenie roczne, tzw. 13-tkę; nagrody jubileuszowe z tytułu stażu pracy powyżej 20 lat, świadczenia socjalne z okazji świąt oraz dofinasowanie do wypoczynku własnego i dzieci, finansowe nagrody uznaniowe Wójta Gminy uzależnione od wyników w pracy;
- pracownikom podejmującym pracę gwarantujemy wsparcie specjalistów w objęciu stanowiska, regularne kursy i szkolenia oraz możliwość ubiegania się o dofinansowanie do 50% kosztów kształcenia na kierunkach studiów zbieżnych z zajmowanym stanowiskiem.
- Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej:
Urząd zatrudnia osoby niepełnosprawne, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %. - Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kserokopie świadectw pracy;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje;
- kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie kierunkowych kursów, szkoleń;
- oświadczenie kandydata o niekaralności;
- oświadczenia kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na zniszczenie dokumentów.
Druk kwestionariusza osobowego i druki oświadczeń dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kobylnica.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy Kobylnica ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica – budynek B, pokój nr 2, parter z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Strażnik w Referacie Straży Gminnej Urzędu Gminy Kobylnica w terminie do dnia 21 września 2023 r. do godziny 12.00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy Kobylnica w dniu 21 września 2023 r., godz. 13.00.
Osoby zakwalifikowane do następnego etapu naboru zostaną poinformowane telefonicznie o dalszej procedurze postępowania kwalifikacyjnego.
Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Kobylnica ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica.