Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Gmina Kobylnica

ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica
województwo pomorskie

tel.: 59 858 62 00
sekretariat Burmistrza tel: 59 842 96 17
fax: 59 810 21 43

email: kobylnica@kobylnica.pl
strona internetowa: www.kobylnica.pl

NIP: 839-17-19-997
REGON: 770979832

adres skrzynki ePUAP: /59r47dodbr/skrytka

adres skrzynki e-Doręczeń UM w Kobylnicy:
AE:PL-87024-96287-DIVDI-27

Zarządzenie nr 271/2025

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Burmistrza Kobylnicy
z dnia
w sprawie powołania komisji przetargowej
Status obowiązujące

Na podstawie art. 53 ust. 2, art. 54, art. 55 ust. 1–3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późń. zm.), zarządza się co następuje:

§ 1

Powołuje się Komisję Przetargową w składzie:

  1. Anna Kowaleczka – Cuch – przewodnicząca,
  2. Urszula Różańska – członek,
  3. Wioleta Skoczylas – członek,
  4. Anna Janeczko – Skrzeczkowska – sekretarz

- zwaną w treści zarządzenia „Komisją”.

§ 2

Komisję powołuje się w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, do którego stosuje się ustawę z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych pn. Budowa energooszczędnego oświetlenia drogowego na terenie Gminy Kobylnica.

§ 3

Obowiązkiem Komisji w ustalonym powyżej składzie, jest w szczególności wykonanie czynności określonych w art. 54 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, czynności określonych w Regulaminie udzielania zamówień publicznych o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 złotych, stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 16/2025 Burmistrza Kobylnicy z dnia 14 stycznia 2025 roku oraz wykonanie innych czynności niezbędnych do prawidłowego udzielenia zamówienia wskazanego w § 2.

§ 4

Ustalenia Komisji podlegają zatwierdzeniu przez organ wykonawczy Gminy.

§ 5

Komisja ulega rozwiązaniu po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą zamówienia wskazanego w § 2.

§ 6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Powiadom znajomego