Zarządzenie nr 61/2021
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Wójta Gminy Kobylnica |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | Wójta Gminy Kobylnica z dnia 14 stycznia 2020 r. w sprawie ustalenia Procedur naboru na wolne stanowiska urzędnicze |
zmieniające zarządzenie nr | 8/2020, |
Status | obowiązujące |
Na podstawie art. 33 ust.2 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 713 ze zm.)
zarządza się, co następuje:
§1
W Procedurach naboru na wolne stanowiska urzędnicze stanowiących załącznik do Zarządzenia Nr 8/2020 Wójta Gminy Kobylnica z dnia 14 stycznia 2020 r. zmienionego Zarządzeniem Nr 52/2020 Wójta Gminy Kobylnica z dnia 24 lutego 2020 r. i Zarządzeniem Nr 180/2020 z dnia 21 lipca 2020 r. wprowadza się następujące zmiany:
- W §5 skreśla się ust.3.
- Zmienia się treść załącznika nr 4 do Procedur naboru na wolne stanowiska urzędnicze nadając mu brzmienie:
„WÓJT GMINY KOBYLNICA, 76-251 KOBYLNICA UL. GŁÓWNA 20 OGŁASZA OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Stanowisko:
w wymiarze:
Umowa o pracę na czas:
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie, lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- wykształcenie:
- doświadczenie w zakresie:
- znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych,
- kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
- pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność,
- dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem, o którym mowa rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej,
- uregulowany stosunek do służby wojskowej – w przypadku kandydata ubiegającego się o zatrudnienie w Straży Gminnej.
- Wymagania dodatkowe:
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Informacja o warunkach pracy:
- Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej:
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje,
- kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie kierunkowych kursów, szkoleń,
- oświadczenie kandydata o niekaralności,
- oświadczenia kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- oświadczenie o uregulowanym stosunku do służby wojskowej oraz posiadaniu sprawności fizycznej i psychicznej - w przypadku kandydata ubiegającego się o zatrudnienie w Straży Gminnej,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na zniszczenie dokumentów.
Druk Kwestionariusza osobowego i druki oświadczeń dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kobylnica.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy Kobylnica ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica – pokój nr 11, I piętro, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: … w terminie do dnia … do godziny …
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy Kobylnica w dniu … o godzinie ... .
Osoby zakwalifikowane do następnego etapu naboru zostaną poinformowane telefonicznie o dalszej procedurze postępowania kwalifikacyjnego.
Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Kobylnica ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica.”
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.