Zarządzenie nr 357/2022
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Wójta Gminy Kobylnica |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | powołania Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej |
zmienione przez | 232/2024 |
Status | obowiązujące |
Na podstawie art. 33 ust. 1 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2022r., poz. 559 ze zm.) zarządza się, co następuje:
§ 1
Powołuje się Zespół Uzgadniania Dokumentacji Projektowej zwany dalej „Zespołem” w następującym składzie:
- Alina Treder – przewodniczący
- Ryszard Roda – zastępca przewodniczącego
- Tomasz Kontowicz – członek
- Barbara Żylis – członek
- Anna Kowaleczka – członek
- Elżbieta Mondrzejewska – członek
§ 2
„Zespół” zostaje powołany w celu organizowania narad koordynacyjnych, podczas których będą omawiane dokumentacje projektowe składane przez inwestorów, celem ich zaopiniowania.
§ 3
Do zadań „Zespołu” należy:
- koordynowanie lokalizacji projektowanych urządzeń drogi, tj. obiektów lub urządzeń budowlanych związanych funkcjonalnie z drogą lub ruchem drogowym oraz urządzeń obcych, tj. obiektów lub urządzeń budowlanych, a w szczególności wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych, cieplnych, telekomunikacyjnych lub elektroenergetycznych, niezwiązanych funkcjonalnie z drogą lub ruchem drogowym, w zakresie zapewniającym ich bezkolizyjne położenie względem innych, istniejących lub projektowanych przewodów i urządzeń, obiektów budowlanych, znaków geodezyjnych, zieleni wysokiej.
- koordynowanie lokalizacji urządzeń określonych w pkt. 1, w oparciu o zapisy, ustalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, lub decyzji o warunkach zabudowy oraz uwzględniając planowane lub realizowane przez Gminę Kobylnica zadania inwestycyjne w zakresie budowy lub przebudowy dróg publicznych i wewnętrznych, w zakresie budowy lub przebudowy oświetlenia ulicznego oraz w zakresie budowy czy przebudowy sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej.
- harmonizowanie projektów zgłaszanych przez inwestorów oraz dostawców mediów; badanie bezkolizyjności usytuowania nowych sieci uzbrojenia terenu z już istniejącymi przewodami, obiektami budowlanymi czy znakami geodezyjnymi.
§ 4
Pracami „Zespołu” kieruje przewodniczący, a w przypadku jego nieobecności zastępca przewodniczącego.
§ 5
Posiedzenia zespołu odbywają się według potrzeb, minimum jeden raz w miesiącu. Z każdego posiedzenia sporządzany jest protokół zawierający wykaz omawianych spraw i określenie sposobu ich rozpatrzenia.
§ 6
Zespół wykonuje zadania wskazane w § 3 w ramach zakresu obowiązków poszczególnych pracowników.
§ 7
Wykonanie Zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Gospodarki Komunalnej Mieszkaniowej.
§ 8
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.