W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Kobylnica

ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica
województwo pomorskie

tel.: 59 858 62 00
sekretariat Wójta tel: 59 842 96 17
fax: 59 810 21 43

email: kobylnica@kobylnica.pl
strona internetowa: www.kobylnica.pl

NIP: 839-17-19-997
REGON: 770979832

adres skrzynki ePUAP: /59r47dodbr/skrytka

Zarządzenie nr 357/2022

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Wójta Gminy Kobylnica
z dnia
w sprawie powołania Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej
zmienione przez 232/2024
Status obowiązujące

Na podstawie art. 33 ust. 1 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2022r., poz. 559 ze zm.) zarządza się, co następuje:

§ 1

Powołuje się Zespół Uzgadniania Dokumentacji Projektowej zwany dalej „Zespołem” w następującym składzie:

  1. Alina Treder – przewodniczący
  2. Ryszard Roda – zastępca przewodniczącego
  3. Tomasz Kontowicz – członek
  4. Barbara Żylis – członek
  5. Anna Kowaleczka – członek
  6. Elżbieta Mondrzejewska – członek

§ 2

„Zespół” zostaje powołany w celu organizowania narad koordynacyjnych, podczas których będą omawiane dokumentacje projektowe składane przez inwestorów, celem ich zaopiniowania.

§ 3

Do zadań „Zespołu” należy:

  1. koordynowanie lokalizacji projektowanych urządzeń drogi, tj. obiektów lub urządzeń budowlanych związanych funkcjonalnie z drogą lub ruchem drogowym oraz urządzeń obcych, tj. obiektów lub urządzeń budowlanych, a w szczególności wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych, cieplnych, telekomunikacyjnych lub elektroenergetycznych, niezwiązanych funkcjonalnie z drogą lub ruchem drogowym, w zakresie zapewniającym ich bezkolizyjne położenie względem innych, istniejących lub projektowanych przewodów i urządzeń, obiektów budowlanych, znaków geodezyjnych, zieleni wysokiej.
  2. koordynowanie lokalizacji urządzeń określonych w pkt. 1, w oparciu o zapisy, ustalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, lub  decyzji o warunkach zabudowy oraz uwzględniając planowane lub realizowane przez Gminę Kobylnica zadania inwestycyjne w zakresie budowy lub przebudowy dróg publicznych i wewnętrznych, w zakresie budowy lub przebudowy oświetlenia ulicznego oraz w zakresie budowy czy przebudowy sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej.
  3. harmonizowanie projektów zgłaszanych przez inwestorów oraz dostawców mediów; badanie bezkolizyjności usytuowania nowych sieci uzbrojenia terenu z już istniejącymi przewodami, obiektami budowlanymi czy znakami geodezyjnymi.

§ 4

Pracami „Zespołu” kieruje przewodniczący, a w przypadku jego nieobecności zastępca przewodniczącego.

§ 5

Posiedzenia zespołu odbywają się według potrzeb, minimum jeden raz w miesiącu. Z każdego posiedzenia sporządzany jest protokół zawierający wykaz omawianych spraw i określenie sposobu ich rozpatrzenia.

§ 6

Zespół wykonuje zadania wskazane w § 3 w ramach zakresu obowiązków poszczególnych pracowników.

§ 7

Wykonanie Zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Gospodarki Komunalnej Mieszkaniowej.

§ 8

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Powiadom znajomego