W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Kobylnica

ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica
województwo pomorskie

tel.: 59 858 62 00
sekretariat Wójta tel: 59 842 96 17
fax: 59 810 21 43

email: kobylnica@kobylnica.pl
strona internetowa: www.kobylnica.pl

NIP: 839-17-19-997
REGON: 770979832

adres skrzynki ePUAP: /59r47dodbr/skrytka

Zarządzenie nr 115/2023

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Wójta Gminy Kobylnica
z dnia
w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Kobylnica
Status obowiązujące

Na podstawie art. 33 ust.2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz.40 ze zm.) zarządza się, co następuje:

§1

W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Kobylnica stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 12/2022 Wójta Gminy Kobylnica z dnia 20 stycznia 2022 r. zmienionym Zarządzeniem Nr 73/2022 Wójta Gminy Kobylnica z dnia 10 marca 2022 r., Zarządzeniem Nr 97/2022 Wójta Gminy Kobylnica z dnia 6 kwietnia 2022 r., Zarządzeniem Nr 122/2022 Wójta Gminy Kobylnica z dnia 28 kwietnia 2022 r. oraz Zarządzeniem Nr 238/2022 Wójta Gminy Kobylnica z dnia 28 września 2022 r. wprowadza się następujące zmiany:

  1. W §9 zmienia się treść ust.1, który otrzymuje brzmienie:
    „1. W ramach podziału czynności Wójt sprawuje bezpośredni nadzór nad pracą:
    1. Zastępcy Wójta,
    2. Sekretarza Gminy,
    3. Skarbnika Gminy,
    4. Referatu Inwestycji,
    5. Referatu Budownictwa, Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska,
    6. Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych,
    7. Samodzielnego stanowiska ds. obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego,
    8. Gminnego Centrum Kultury i Promocji w Kobylnicy,
    9. Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy,
    10. Referatu Straży Gminnej w Kobylnicy,
    11. Audytora Wewnętrznego,
    12. Referatów i jednostek, o których mowa w §10 ust.2, w przypadku nieobecności Zastępcy Wójta.”
  2. §15 otrzymuje brzmienie:
    „§15 W Urzędzie funkcjonują następujące Referaty oraz stanowiska samodzielne i wieloosobowe:
    1. Referat Finansowy (GFB),
    2. Referat Budownictwa, Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska (GPŚ),
    3. Referat Inwestycji (GIF),
    4. Referat Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej (GKM),
    5. Referat Straży Gminnej (GSG),
    6. Referat Spraw Obywatelskich i Działalności Gospodarczej (GRS),
    7. pełnomocnik d/s ochrony informacji niejawnych – Inspektor ochrony danych (OIN),
    8. Stanowisko ds. prawno-organizacyjnych (RP),
    9. Stanowisko ds. obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego (OC),
    10. Stanowisko ds. kadr i bhp (OK),
    11. Stanowisko ds. obsługi Rady Gminy i Komisji Rady (OR),
    12. Stanowisko ds. kancelarii ogólnej i archiwum zakładowego (OZ),
    13. Stanowisko ds. obsługi sekretariatu Wójta (OA),
    14. Stanowisko ds. zamówień publicznych (ZP),
    15. Stanowisko ds. wdrażania i administrowania EZD (WA),
    16. Wieloosobowe stanowisko ds. pozyskiwania środków zewnętrznych (ŚZ),
    17. Audytor wewnętrzny (AW).
  3. §21 otrzymuje brzmienie:
    „§21 W skład Referatu Inwestycji wchodzą następujące stanowiska pracy:
    1. stanowisko ds. inwestycji strategicznych gminy – Kierownik Referatu (IS),
    2. stanowisko ds. inwestycji infrastrukturalnych i energetycznych (IR),
    3. stanowisko ds. inwestycji infrastrukturalnych kubaturowych (II),
    4. stanowisko ds. inwestycji sanitarnych (IŚ),
    5. stanowisko ds. inwestycji drogowych (ID),
    6. stanowisko ds. inwestycji obiektowych (IO),
    7. stanowisko ds. melioracji i urządzeń wodnych (MW),
    8. stanowisko ds. inwestycji zewnętrznych i uzgodnień sieciowych (IZ).”
  4. §22 otrzymuje brzmienie:
    „§22 Do zadań i kompetencji Referatu Inwestycji należy w szczególności:
    1. przedstawianie propozycji dotyczących studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz planów zagospodarowania przestrzennego udział w opracowaniu wieloletniego planu finansowego i w bieżącej jego aktualizacji,
    2. udział w opracowaniu Wieloletniego Planu Finansowego i w bieżącej jego aktualizacji,
    3. przygotowywanie, nadzór i rozliczenie realizacji budowy, przebudowy dróg gminnych, obiektów mostowych i infrastruktury technicznej drogowej,
    4. przygotowywanie, nadzór i rozliczenie realizacji budowy, przebudowy budynków komunalnych mieszkalnych i użyteczności publicznej oraz obiektów komunalnych,
    5. przygotowywanie, nadzór i rozliczenie realizacji budowy, przebudowy urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych,
    6. współpraca z podmiotami zewnętrznymi dotycząca wspólnej realizacji zadań inwestycyjnych (z wyłączeniem inwestycji mieszkaniowych o zabudowie grupowej), w tym budowy komunalnej infrastruktury technicznej, w zakresie przygotowania, nadzoru i rozliczenia, zgodnego z zawartymi umowami,
    7. ewidencja inwestycji,
    8. pomoc merytoryczna dla jednostek organizacyjnych Gminy, przy realizacji remontów obiektów,
    9. kreowanie polityki przyjaznej inwestorom,
    10. wykonywanie zadań związanych z gospodarowaniem wodami, korzystaniem z wód oraz zarządzaniem zasobami wodnymi na terenie Gminy;
    11. podejmowanie działań związanych z kształtowaniem i ochroną zasobów wodnych;
    12. inicjowanie działań związanych z melioracją oraz retencją, w tym planowanie i nadzorowanie inwestycji w zakresie budowli wodnych,
    13. monitorowanie stanu urządzeń wodnych oraz podejmowanie działań związanych z ich właściwym utrzymaniem, konserwacją i przebudową;
    14. nadzorowanie spraw związanych z funkcjonowaniem systemu wodno – ściekowego na terenie Gminy, w tym współpraca z przedsiębiorstwem wodno-kanalizacyjnym oraz organem regulacyjnym;
    15. analizowanie potrzeb rozwoju i modernizacji sieci wodociągowych i kanalizacyjnych na terenie Gminy oraz przedkładanie wniosków w tych sprawach;
    16. współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej budowy infrastruktury technicznej związanej z realizacją inwestycji mieszkaniowych oraz innych niż mieszkaniowe;
    17. przygotowywanie opinii i projektów umów dla ww. przedsięwzięć, a także nadzór nad realizacją i rozliczeniem współfinasowanych zadań inwestycyjnych;
    18. współpraca z zarządcami dróg i właścicielami dróg wewnętrznych w zakresie odprowadzenia wód opadowych do zbiorników i cieków wodnych;
    19. współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej budowy infrastruktury technicznej związanej z realizacją inwestycji mieszkaniowych o zabudowie grupowej;
    20. współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej budowy infrastruktury technicznej związanej z realizacją inwestycji innych niż mieszkaniowe;
    21. współpraca  z Wodociągami Słupsk Sp. z o.o.  w zakresie:
      1. analizy potrzeb dotyczących budowy i przebudowy urządzeń  wodociągowych i kanalizacji sanitarnej, w tym przygotowanie  projektów opinii technicznych,
      2. opracowanie Wieloletnich Planów Rozwoju i Modernizacji Urządzeń Wodnych i Kanalizacyjnych,
      3. współpraca ze Spółką  w zakresie wspólnej realizacji przedsięwzięć inwestycyjnych  na terenie Gminy,
      4. przekazywanie wybudowanych i przejętych urządzeń na majątek Spółki.”
  5. Skreśla się §39 i §40a.

§2

Dotychczasowy schemat organizacyjny Urzędu Gminy Kobylnica stanowiący załącznik Nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego zastępuje się schematem organizacyjnym stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszego Zarządzenia.

§3

Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.

§4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Kobylnica.

Załączniki

Powiadom znajomego