Zarządzenie nr 115/2023
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Wójta Gminy Kobylnica |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Kobylnica |
Status | obowiązujące |
Na podstawie art. 33 ust.2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz.40 ze zm.) zarządza się, co następuje:
§1
W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Kobylnica stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 12/2022 Wójta Gminy Kobylnica z dnia 20 stycznia 2022 r. zmienionym Zarządzeniem Nr 73/2022 Wójta Gminy Kobylnica z dnia 10 marca 2022 r., Zarządzeniem Nr 97/2022 Wójta Gminy Kobylnica z dnia 6 kwietnia 2022 r., Zarządzeniem Nr 122/2022 Wójta Gminy Kobylnica z dnia 28 kwietnia 2022 r. oraz Zarządzeniem Nr 238/2022 Wójta Gminy Kobylnica z dnia 28 września 2022 r. wprowadza się następujące zmiany:
- W §9 zmienia się treść ust.1, który otrzymuje brzmienie:
„1. W ramach podziału czynności Wójt sprawuje bezpośredni nadzór nad pracą:- Zastępcy Wójta,
- Sekretarza Gminy,
- Skarbnika Gminy,
- Referatu Inwestycji,
- Referatu Budownictwa, Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska,
- Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych,
- Samodzielnego stanowiska ds. obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego,
- Gminnego Centrum Kultury i Promocji w Kobylnicy,
- Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy,
- Referatu Straży Gminnej w Kobylnicy,
- Audytora Wewnętrznego,
- Referatów i jednostek, o których mowa w §10 ust.2, w przypadku nieobecności Zastępcy Wójta.”
- §15 otrzymuje brzmienie:
„§15 W Urzędzie funkcjonują następujące Referaty oraz stanowiska samodzielne i wieloosobowe:- Referat Finansowy (GFB),
- Referat Budownictwa, Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska (GPŚ),
- Referat Inwestycji (GIF),
- Referat Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej (GKM),
- Referat Straży Gminnej (GSG),
- Referat Spraw Obywatelskich i Działalności Gospodarczej (GRS),
- pełnomocnik d/s ochrony informacji niejawnych – Inspektor ochrony danych (OIN),
- Stanowisko ds. prawno-organizacyjnych (RP),
- Stanowisko ds. obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego (OC),
- Stanowisko ds. kadr i bhp (OK),
- Stanowisko ds. obsługi Rady Gminy i Komisji Rady (OR),
- Stanowisko ds. kancelarii ogólnej i archiwum zakładowego (OZ),
- Stanowisko ds. obsługi sekretariatu Wójta (OA),
- Stanowisko ds. zamówień publicznych (ZP),
- Stanowisko ds. wdrażania i administrowania EZD (WA),
- Wieloosobowe stanowisko ds. pozyskiwania środków zewnętrznych (ŚZ),
- Audytor wewnętrzny (AW).
- §21 otrzymuje brzmienie:
„§21 W skład Referatu Inwestycji wchodzą następujące stanowiska pracy:- stanowisko ds. inwestycji strategicznych gminy – Kierownik Referatu (IS),
- stanowisko ds. inwestycji infrastrukturalnych i energetycznych (IR),
- stanowisko ds. inwestycji infrastrukturalnych kubaturowych (II),
- stanowisko ds. inwestycji sanitarnych (IŚ),
- stanowisko ds. inwestycji drogowych (ID),
- stanowisko ds. inwestycji obiektowych (IO),
- stanowisko ds. melioracji i urządzeń wodnych (MW),
- stanowisko ds. inwestycji zewnętrznych i uzgodnień sieciowych (IZ).”
- §22 otrzymuje brzmienie:
„§22 Do zadań i kompetencji Referatu Inwestycji należy w szczególności:- przedstawianie propozycji dotyczących studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz planów zagospodarowania przestrzennego udział w opracowaniu wieloletniego planu finansowego i w bieżącej jego aktualizacji,
- udział w opracowaniu Wieloletniego Planu Finansowego i w bieżącej jego aktualizacji,
- przygotowywanie, nadzór i rozliczenie realizacji budowy, przebudowy dróg gminnych, obiektów mostowych i infrastruktury technicznej drogowej,
- przygotowywanie, nadzór i rozliczenie realizacji budowy, przebudowy budynków komunalnych mieszkalnych i użyteczności publicznej oraz obiektów komunalnych,
- przygotowywanie, nadzór i rozliczenie realizacji budowy, przebudowy urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych,
- współpraca z podmiotami zewnętrznymi dotycząca wspólnej realizacji zadań inwestycyjnych (z wyłączeniem inwestycji mieszkaniowych o zabudowie grupowej), w tym budowy komunalnej infrastruktury technicznej, w zakresie przygotowania, nadzoru i rozliczenia, zgodnego z zawartymi umowami,
- ewidencja inwestycji,
- pomoc merytoryczna dla jednostek organizacyjnych Gminy, przy realizacji remontów obiektów,
- kreowanie polityki przyjaznej inwestorom,
- wykonywanie zadań związanych z gospodarowaniem wodami, korzystaniem z wód oraz zarządzaniem zasobami wodnymi na terenie Gminy;
- podejmowanie działań związanych z kształtowaniem i ochroną zasobów wodnych;
- inicjowanie działań związanych z melioracją oraz retencją, w tym planowanie i nadzorowanie inwestycji w zakresie budowli wodnych,
- monitorowanie stanu urządzeń wodnych oraz podejmowanie działań związanych z ich właściwym utrzymaniem, konserwacją i przebudową;
- nadzorowanie spraw związanych z funkcjonowaniem systemu wodno – ściekowego na terenie Gminy, w tym współpraca z przedsiębiorstwem wodno-kanalizacyjnym oraz organem regulacyjnym;
- analizowanie potrzeb rozwoju i modernizacji sieci wodociągowych i kanalizacyjnych na terenie Gminy oraz przedkładanie wniosków w tych sprawach;
- współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej budowy infrastruktury technicznej związanej z realizacją inwestycji mieszkaniowych oraz innych niż mieszkaniowe;
- przygotowywanie opinii i projektów umów dla ww. przedsięwzięć, a także nadzór nad realizacją i rozliczeniem współfinasowanych zadań inwestycyjnych;
- współpraca z zarządcami dróg i właścicielami dróg wewnętrznych w zakresie odprowadzenia wód opadowych do zbiorników i cieków wodnych;
- współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej budowy infrastruktury technicznej związanej z realizacją inwestycji mieszkaniowych o zabudowie grupowej;
- współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej budowy infrastruktury technicznej związanej z realizacją inwestycji innych niż mieszkaniowe;
- współpraca z Wodociągami Słupsk Sp. z o.o. w zakresie:
- analizy potrzeb dotyczących budowy i przebudowy urządzeń wodociągowych i kanalizacji sanitarnej, w tym przygotowanie projektów opinii technicznych,
- opracowanie Wieloletnich Planów Rozwoju i Modernizacji Urządzeń Wodnych i Kanalizacyjnych,
- współpraca ze Spółką w zakresie wspólnej realizacji przedsięwzięć inwestycyjnych na terenie Gminy,
- przekazywanie wybudowanych i przejętych urządzeń na majątek Spółki.”
- Skreśla się §39 i §40a.
§2
Dotychczasowy schemat organizacyjny Urzędu Gminy Kobylnica stanowiący załącznik Nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego zastępuje się schematem organizacyjnym stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszego Zarządzenia.
§3
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Kobylnica.