W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Kobylnica

ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica
województwo pomorskie

tel.: 59 858 62 00
sekretariat Wójta tel: 59 842 96 17
fax: 59 810 21 43

email: kobylnica@kobylnica.pl
strona internetowa: www.kobylnica.pl

NIP: 839-17-19-997
REGON: 770979832

adres skrzynki ePUAP: /59r47dodbr/skrytka

Zarządzenie nr 120/2023

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Wójta Gminy Kobylnica
z dnia
w sprawie zmieniające zarządzenie Nr 9/2022 Wójta Gminy Kobylnica z dnia 13 stycznia 2022 r. w sprawie wprowadzenia „Procedury opiniowania prawnego dokumentów i udzielania porad prawnych w Urzędzie Gminy Kobylnica
zmieniające zarządzenie nr 9/2022,
Status obowiązujące

Na podstawie art. 33 ust. 1, 3 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 poz. 40 ze zm.), zarządzam, co następuje:

§1

W Procedurze opiniowania prawnego dokumentów i udzielania porad prawnych w Urzędzie Gminy Kobylnica stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 9/2022 Wójta Gminy Kobylnica z dnia 13 stycznia 2022 r. wprowadza się następujące zmiany:

1) § 3 otrzymuje brzmienie:

„Usługa obsługi prawnej Urzędu Gminy Kobylnica jest prowadzona: w każdy wtorek oraz czwartek (dni pracujące), w godzinach od 7:30 do 15:30 w godzinach funkcjonowania Urzędu.”

2) § 4 pkt. 1) otrzymuje brzmienie:

„Usługa obsługi prawnej Urzędu jest prowadzona w formie dyżuru radcy prawnego składającego się z dwóch części:

1) od 7:30 przez 5 godzin, która jest przeznaczona na analizę przedłożonych przez pracowników Urzędu dokumentów i wniosków oraz wypracowaniu stanowiska w tych sprawach – w tym czasie możliwość bezpośredniego kontaktu z radcą prawnym jest możliwa, o ile taką potrzebę zgłosi radca prawny, Wójt Gminy,  Zastępca Wójta, Sekretarz Gminy lub Skarbnik Gminy.”

3) § 7 ust. 3 otrzymuje brzmienie:

3. „Wady dokumentów wskazujące na pobieżne i niestaranne przygotowanie sprawy radca prawny zwraca pracownikowi bez opinii, o czym informuje Wójta Gminy, Zastępcę Wójta, Sekretarza Gminy lub Skarbnika Gminy.”

§2

Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.

§3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Powiadom znajomego