Zarządzenie nr 115/2019
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Wójta Gminy Kobylnica |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Kobylnica |
Status | obowiązujące |
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. 2019 r., poz. 506) oraz § 50 ust.4 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Kobylnica zarządza się, co następuje:
§ 1
W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Kobylnica stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 61/2019 Wójta Gminy Kobylnica z dnia 6 marca 2019 roku wprowadza się następujące zmiany:
1) § 21 otrzymuje następujące brzmienie:
„W skład Referatu Inwestycji i Funduszy Europejskich wchodzą następujące stanowiska pracy:
1) Stanowisko ds. planowania strategicznego - Kierownik Referatu (IP)
2) Stanowisko ds. inwestycji drogowych (ID)
3) Stanowisko ds. inwestycji infrastrukturalnych i obiektowych – Zastępca Kierownika (IR)
4) Stanowisko ds. inwestycji infrastrukturalnych (II)
5) Stanowisko ds. inwestycji infrastrukturalnych i sanitarnych (IŚ)
6) Stanowisko ds. pozyskiwania środków zewnętrznych i koordynacji projektów (IF)
7) Stanowisko ds. pozyskiwania środków zewnętrznych i monitoringu planów rozwoju Gminy (IS)”.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy Kobylnica.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisana i podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Kobylnica.