W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Kobylnica

ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica
województwo pomorskie

tel.: 59 858 62 00
sekretariat Wójta tel: 59 858 62 01
fax: 59 810 21 43

email: kobylnica@kobylnica.pl
strona internetowa: www.kobylnica.pl

NIP: 839-17-19-997
REGON: 770979832

adres skrzynki ePUAP: /59r47dodbr/skrytka

ds. inwestycji zewnętrznych i uzgodnień sieciowych

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Wybrany kandydat Łukasz Gomulski, zam. Bydlino
Uzasadnienie wyboru Pan Łukasz Gomulski spełnia określone w ogłoszeniu o naborze wymagania niezbędne i dodatkowe. Posiada wiedzę i doświadczenie dające gwarancję właściwego wykonywania powierzonych obowiązków służbowych.
Szczegóły
Stanowisko ds. inwestycji zewnętrznych i uzgodnień sieciowych
Miejsce pracy Referat Inwestycji Urzędu Gminy Kobylnica
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert siedziba Urzędu Gminy Kobylnica ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica – budynek B, parter pokój nr 2
Status rozstrzygnięte

Kobylnica, dn. 18.01.2024 r.

OK.2110.5.1.2024

Wójt Gminy Kobylnica ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze

Stanowisko:  ds. inwestycji zewnętrznych i uzgodnień sieciowych w Referacie Inwestycji w Urzędzie Gminy Kobylnica w wymiarze: pełnym

Umowa o pracę na czas określony (6 miesięcy), z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas nieokreślony.

  1. Wymagania niezbędne:
    1. obywatelstwo polskie, lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
    2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
    3. wykształcenie średnie;
    4. znajomość przepisów: ustawy Prawo budowlane i ustawy Prawo zamówień publicznych;
    5. znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych;
    6. kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
    7. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność;
    8. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem, o którym mowa w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej.
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego, zaliczona służba przygotowawcza;
    2. znajomość procesów inwestycyjno-budowalnych;
    3. zawodowe kursy specjalistyczne;
    4. umiejętność samodzielnego myślenia i działania, zorientowanie na realizację celów, umiejętność komunikowania się i pracy w zespole, elastyczność w działaniu, odporność na stres.
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej budowy infrastruktury technicznej związanej z realizacją inwestycji mieszkaniowych o zabudowie grupowej w tym:
      1. przygotowanie projektów umów dotyczących współfinansowania zadań inwestycyjnych,
      2. nadzór nad właściwą realizacją i rozliczaniem współfinansowanych zadań, zgodnie z podpisanymi umowami,
      3. przygotowywanie projektów umów odpłatnego przejęcia wybudowanej infrastruktury technicznej;
    2. współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej budowy infrastruktury technicznej związanej z realizacją inwestycji innych niż mieszkaniowe,
    3. współpraca z Kierownikiem Referatu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w zakresie przygotowania projektów:
      1. decyzji na wykorzystanie dróg w sposób szczególny,
      2. warunków na budowę urządzeń kanalizacji deszczowej,
    4. współpraca z podmiotami zewnętrznymi, w tym ze Spółką Wodociągi Słupsk Sp. z o.o.  w zakresie wspólnej budowy infrastruktury technicznej związanej z realizacją inwestycji innych niż mieszkaniowe, w tym:
      1. analizy potrzeb dotyczących budowy i infrastruktury technicznej,
      2. opiniowanie planów rozwoju infrastruktury technicznej,
      3. opiniowanie projektów opinii dla budowy urządzeń wodociągowych i kanalizacji sanitarnej,
      4. przekazywanie wybudowanych i przejętych urządzeń na majątek Spółki,
    5. współpraca z Referatami w zakresie uzgodnień sieci w drogach i innych w gruntach komunalnych,
    6. współpraca z Referatami (stanowiskami) Urzędu Gminy i jednostkami organizacyjnymi Gminy w zakresie dotyczącym nadzorowanych zadań inwestycyjnych oraz ich właściwego zakończenia.
  4. Informacja o warunkach pracy:
    1. osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie wykonywać pracę biurową zespołową, przy wykorzystaniu  urządzeń informatycznych;
    2. praca jednozmianowa na parterze budynku A Urzędu Gminy, pomieszczenie wyposażone jest w typowe urządzenia biurowe z wykorzystaniem urządzeń informatycznych;
    3. praca w systemie czasowym, w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek 7.30-16.30, wtorek- czwartek 7.30-15.30, piątek 7.30-14.30;
    4. proponowane pierwsze łączne wynagrodzenie brutto (zależne od kompetencji i doświadczenia) do 6.500 zł miesięcznie;
    5. w ramach stosunku pracy zatrudniony pracownik dodatkowo otrzymywać będzie: wynagrodzenie roczne, tzw. 13-tkę; nagrody jubileuszowe z tytułu stażu pracy powyżej 20 lat, świadczenia socjalne z okazji świąt oraz dofinasowanie do wypoczynku własnego i dzieci, finansowe nagrody uznaniowe Wójta Gminy uzależnione od wyników w pracy;
    6. pracownikom podejmującym pracę gwarantujemy wsparcie specjalistów w objęciu stanowiska, regularne kursy i szkolenia oraz możliwość ubiegania się o dofinansowanie do 50% kosztów kształcenia na kierunkach studiów zbieżnych z zajmowanym stanowiskiem.
  5. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej:
    Urząd zatrudnia osoby niepełnosprawne, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.
  6. Wymagane dokumenty:
    1. list motywacyjny;
    2. życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej;
    3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
    4. kserokopie świadectw pracy;
    5. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje;
    6. kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie kierunkowych kursów, szkoleń;
    7. oświadczenie kandydata o niekaralności;
    8. oświadczenia kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;
    9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawą z dnia  21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
    10. oświadczenie o wyrażeniu zgody na zniszczenie dokumentów.

Druk kwestionariusza osobowego i druki oświadczeń dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kobylnica.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy Kobylnica ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica – budynek B, pokój nr 2, parter z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: ds. inwestycji zewnętrznych i uzgodnień sieciowych w Referacie Inwestycji w Urzędzie Gminy Kobylnica w terminie do dnia 5 luty 2024 r. do godziny 12.00.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy Kobylnica w dniu 5 luty 2024 r., godz. 14.00.

Osoby zakwalifikowane do następnego etapu naboru zostaną poinformowane telefonicznie o dalszej procedurze postępowania kwalifikacyjnego.

Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Kobylnica ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica.

Załączniki

Powiadom znajomego