Miejsce |
Urząd Gminy Kobylnica Adres do korespondencji: 76-251 Kobylnica, ul. Główna 20
Referat Spraw Obywatelskich i Działalności Gospodarczej Stanowisko ds. dowodów tożsamości i wyborców nr pokoju: 2
Godziny przyjęć: pn: 7:30 - 16:30 wt - czw: 7:30 - 14:00 pt: 7:30 - 14:00
tel. 59 842-90-70 wew. 250
|
Wymagane dokumenty |
- wniosek dostępny poniżej lub w pokoju numer 2,
- dowód osobisty lub paszport (do wglądu),
- dowód dokonania opłaty od osób, jednostek organizacyjnych i podmiotów mających obowiązek uiszczenia tej opłaty dokumenty potwierdzające interes prawny w urzędowym potwierdzeniu określonych faktów (okazanie do wglądu oryginału dokumentu świadczącego o interesie prawnym, np. zobowiązanie sądu do przedstawienia adresu i dołączenie jego kserokopii do podania.
|
Sposób załatwienia sprawy |
odpowiedź na wniosek można odebrać osobiście w pokoju numer 2 lub może ona zostać doręczona za pośrednictwem poczty (zgodnie z życzeniem wnioskodawcy). |
Opłaty |
- 31 zł opłaty za dane jednostkowe, tj. informacje dotyczące jednej osoby lub imion i nazwisk wszystkich osób zameldowanych pod jednym adresem, w formie wpłaty w kasie Urzędu Gminy Kobylnica lub na konto Urzędu Gminy Kobylnica, nr konta 73 9317 0002 0090 0733 2000 0010 Bank Spółdzielczy w Sławnie. Kopię dowodu wpłaty należy przesłać na Stanowisko ds. ewidencji ludności powołując się na numer sprawy
- bez opłat - osoby, jednostki organizacyjne i podmioty zwolnione z opłaty na podstawie ustawy o ewidencji ludności.
|
Czas załatwienia sprawy |
30 dni od daty złożenia wniosku. |
Tryb odwoławczy |
w przypadku odmowy udostępnienia danych osobowych przysługuje odwołanie do Wojewody Pomorskiego za pośrednictwem Wójta Gminy Kobylnica w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji odmownej. |
Podstawa prawna |
- art. 46 ustawy z dnia 24 września 2010 roku o ewidencji ludności,
- rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/45/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
- rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 2017 roku w sprawie opłat za udostępnienie danych z rejestrów mieszkańców oraz rejestru PESEL,
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks Postępowania Administracyjnego,
- rozporządzenie Ministra Cyfryzacji z dnia 21 grudnia 2018 roku w sprawie określenia wzorów wniosków o udostępnienie danych z rejestru mieszkańców i rejestru PESEL oraz trybu uzyskiwania zgody na udostępnienie danych po wykazaniu interesu faktycznego.
|
Inne informacje |
- podmioty publiczne posiadające decyzję teletransmisyjną oraz te, które w roku kalendarzowym wykorzystały limit udostępnień (300 danych jednostkowych) – nie są uprawnione do uzyskiwania danych z organu gminy,
- w tej samej sprawie można wnioskować wyłącznie do jednego organu gminy.
|
Druki |
|