W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Kobylnica

ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica
województwo pomorskie

tel.: 59 858 62 00
sekretariat Wójta tel: 59 842 96 17
fax: 59 810 21 43

email: kobylnica@kobylnica.pl
strona internetowa: www.kobylnica.pl

NIP: 839-17-19-997
REGON: 770979832

adres skrzynki ePUAP: /59r47dodbr/skrytka

[GRS 17] Wydanie decyzji administracyjnej w sprawie o wymeldowanie

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy meldunki
Komórka odpowiedzialna Referat ds. obywatelskich i działalności gospodarczej (GRS)
Miejsce

Urząd Gminy Kobylnica 
Adres do korespondencji:
76-251 Kobylnica, ul. Główna 20

Referat Spraw Obywatelskich i Działalności Gospodarczej
Stanowisko ds. dowodów tożsamości i wyborców
nr pokoju: 2

Godziny przyjęć: 
pn: 7:30 - 16:30
wt - czw: 7:30 - 14:00
pt: 7:30 - 14:00

tel. 59 842-90-70 wew. 250

Wymagane dokumenty
  • podanie o wymeldowanie, zawierające szczegółowe wyjaśnienie czasu i okoliczności opuszczenia mieszkania oraz wskazanie aktualnego miejsca pobytu, zakładu pracy, adresu do korespondencji, nr telefonu osoby (osób), której podanie dotyczy lub oświadczenie o braku tych informacji,
  • uwierzytelniona kserokopia tytułu prawnego do lokalu lub nieruchomości, (np. umowa najmu, decyzja o przydziale lokalu spółdzielczego, wypis z księgi wieczystej, umowa zakupu lokalu, działki),
  • wskazanie adresów pozostałych współwłaścicieli lokalu/nieruchomości,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających fakty opisane w podaniu (np. sentencja wyroku rozwodowego, wyroku orzekającego eksmisję), oryginały do wglądu.
Sposób załatwienia sprawy

Po wpłynięciu podania przeprowadza się szczegółowe postępowanie wyjaśniające, polegające m.in. na przesłuchaniu stron i świadków wskazanych przez strony lub wezwanych z urzędu, kierowaniu zapytań do Kartoteki Skazanych i Tymczasowo Aresztowanych, przeprowadzeniu rozprawy administracyjnej, oględzin lokalu, kontroli meldunkowych. Postępowanie to ma na celu ustalenie, czy osoba faktycznie opuściła miejsce zameldowania. Rozpatrzenie sprawy następuje poprzez wydanie decyzji administracyjnej. Decyzja zostanie przesłana do stron listem poleconym za dowodem doręczenia. Możliwy jest także osobisty odbiór decyzji.

Opłaty

Wpłata w wysokości 10 zł płatna w kasie Urzędu Gminy Kobylnica lub na rachunek bankowy numer konta:

73 9317 0002 0090 0733 2000 0010 Bank Spółdzielczy w Sławnie.

Czas załatwienia sprawy Do 2 miesięcy od daty złożenia wymaganych dokumentów; w przypadku skomplikowanego postępowania termin może ulec przedłużeniu, o czym strony zostaną zawiadomione.
Tryb odwoławczy Od decyzji służy stronom prawo wniesienia odwołania do Wojewody Pomorskiego za pośrednictwem Wójta Gminy Kobylnica w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
Podstawa prawna
  • Art. 35 ustawy z dnia 24 września 2010 roku o ewidencji ludności,
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks Postępowania Administracyjnego,
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej.
Inne informacje Podanie o wymeldowanie składa osoba fizyczna lub prawna mająca w tym interes prawny lub obowiązek.
Opłatę skarbową uiszcza się w zależności od ilości osób (również małoletnich), w stosunku do których niezbędne będzie wydanie decyzji administracyjnej.
Druki

Powiadom znajomego