W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Kobylnica

ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica
województwo pomorskie

tel.: 59 858 62 00
sekretariat Wójta tel: 59 858 62 01
fax: 59 810 21 43

email: kobylnica@kobylnica.pl
strona internetowa: www.kobylnica.pl

NIP: 839-17-19-997
REGON: 770979832

adres skrzynki ePUAP: /59r47dodbr/skrytka

Zarządzenie nr 48/2024

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Wójta Gminy Kobylnica
z dnia
w sprawie zmieniające zarządzenie nr 101/2023 z dnia 18 kwietnia 2023 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu zamówień publicznych o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 złotych
zmieniające zarządzenie nr 101/2023,
Status obowiązujące

Na podstawie art. 52 - 55 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), zarządzam, co następuje:

§ 1

W Regulaminie zamówień publicznych o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 złotych, stanowiącym załącznik do zarządzenia nr 101/2023 Wójta Gminy Kobylnica z dnia 18 kwietnia 2023 roku wprowadza się następujące zmiany:

1)      w Rozdziale I Regulaminu zmienia się treść § 2 ust. 3 nadając mu brzmienie:

„3. Zobowiązuje się kierowników referatów i pracowników na samodzielnych stanowiskach pracy do przedłożenia pracownikowi na stanowisku ds. zamówień publicznych planów cząstkowych zamówień publicznych sporządzony według załącznika nr 1 do regulaminu, w terminie nie później niż w ciągu 15 dni kalendarzowych od dnia przyjęcia przez Radę Gminy Kobylnica budżetu na dany rok budżetowy.”

2)      w Rozdziale I Regulaminu zmienia się treść § 5 ust. 4 nadając mu brzmienie:

„4. Projekt umowy wymaga:

1)    uzgodnienia z pracownikiem merytorycznym oraz Skarbnikiem Gminy w terminie 3 dni roboczych,

2)    zaopiniowania przez radcę prawnego w terminie 3 dni roboczych,

- od dnia przedłożenia do akceptacji przez pracownika na stanowisku ds. zamówień publicznych.

Uzgodnienia następują w trybie śledzenia zmian w edytowalnej wersji dokumentu i przekazywane są za pośrednictwem poczty elektronicznej.

3)      w Rozdziale I Regulaminu zmienia się treść § 6 ust. 2 nadając mu brzmienie:

„2. Pracownik merytoryczny odpowiedzialny za realizację umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o przepisy ustawy Pzp, zobowiązany jest:

1)    przygotować i uzyskać dla zawieranych aneksów akceptację radcy prawnego oraz pracownika na stanowisku ds. zamówień publicznych, których podpisane kopie wraz z załącznikami niezwłocznie przekazuje na stanowisko ds. zamówień publicznych za pośrednictwem poczty elektronicznej,

2)    przeprowadzić procedurę udzielenia zaliczki z jednoczesnym niezwłocznym poinformowaniem za pośrednictwem poczty elektronicznej pracownika na stanowisku ds. zamówień publicznych,

3)    zwracać wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz usunięcia wad usterek, z zachowaniem zapisów art. 452 ustawy Pzp, niezwłocznie informując za pośrednictwem poczty elektronicznej pracownika na stanowisku ds. zamówień publicznych,

4)    przekazać pracownikowi na stanowisku ds. zamówień publicznych, po zatwierdzeniu przez kierownika zamawiającego:

a)    raport z realizacji zamówienia (w przypadku zaistnienia takiej okoliczności) w terminie miesiąca od dnia:

-     podpisania protokołu odbioru lub uznania umowy za wykonaną albo

-     rozwiązania umowy w wyniku złożenia oświadczenia o jej wypowiedzeniu albo odstąpieniu od niej

zgodnie z załącznikiem nr 5 do regulaminu,

b)    raport z realizacji umowy w terminie do 15 dni od wykonania umowy, który zawiera informacje niezbędne do sporządzenia ogłoszenia o wykonaniu umowy, zgodnie załącznikiem nr 6 do regulaminu.”

4)      Zmienia się treść załącznika nr 3 i 6 do regulaminu oraz załącznika nr IV do wniosku o wszczęcie procedury w sprawie udzielenia zamówienia publicznego nadając im brzmienie jak w załącznikach nr 1, 2 i 3 do niniejszego zarządzenia.

§ 2

Załącznikiem nr 4 do niniejszego zarządzenia czyni się tekst jednolity Regulaminu zamówień publicznych o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 złotych, uwzględniający powyższe zmiany.

§ 3

Wykonanie zarządzenia powierzam wszystkim pracownikom Urzędu Gminy Kobylnica.

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Załączniki do zarządzenia nr 48/2024 stanowią dokumenty, które nie spełniają wymagań WCAG 2.1 w zakresie dostępności cyfrowej, określonych w Załączniku do Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U.2023.82). Alternatywny sposób dostępu do zamieszczonych treści można uzyskać poprzez kontakt telefoniczny pod numer: 59 858 62 49.

Załączniki

Regulamin DOC, 46 kB

Powiadom znajomego