W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Kobylnica

ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica
województwo pomorskie

tel.: 59 858 62 00
sekretariat Burmistrza tel: 59 842 96 17
fax: 59 810 21 43

email: kobylnica@kobylnica.pl
strona internetowa: www.kobylnica.pl

NIP: 839-17-19-997
REGON: 770979832

adres skrzynki ePUAP: /59r47dodbr/skrytka

Zarządzenie nr 18/2025

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Burmistrza Kobylnicy
z dnia
w sprawie wprowadzenia zasad rozliczania dotacji oraz prowadzenia kontroli realizacji zadań publicznych zleconych przez Gminę Kobylnica organizacjom pozarządowym oraz podmiotom, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
Status obowiązujące

Na podstawie art. 33 ust. 1 i ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1465 ze zm.), art. 17 i art. 18 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1491) oraz w związku z uchwałą Nr IX/95/2024 Rady Gminy Kobylnica z dnia 28 listopada 2024 r. w sprawie przyjęcia rocznego „Programu Współpracy Gminy Kobylnica z Organizacjami Pozarządowymi i Innymi Podmiotami Prowadzącymi Działalność Pożytku Publicznego na 2025 rok” zarządza się, co następuje:

§ 1

Wprowadza się „Zasady rozliczania dotacji oraz prowadzenia kontroli realizacji zadań publicznych zleconych organizacjom pozarządowym”, stanowiące załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 2

Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Spraw Obywatelskich i Działalności Gospodarczej.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

Powiadom znajomego