Zarządzenie nr 18/2025
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Burmistrza Kobylnicy |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | wprowadzenia zasad rozliczania dotacji oraz prowadzenia kontroli realizacji zadań publicznych zleconych przez Gminę Kobylnica organizacjom pozarządowym oraz podmiotom, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie |
Status | obowiązujące |
Na podstawie art. 33 ust. 1 i ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1465 ze zm.), art. 17 i art. 18 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1491) oraz w związku z uchwałą Nr IX/95/2024 Rady Gminy Kobylnica z dnia 28 listopada 2024 r. w sprawie przyjęcia rocznego „Programu Współpracy Gminy Kobylnica z Organizacjami Pozarządowymi i Innymi Podmiotami Prowadzącymi Działalność Pożytku Publicznego na 2025 rok” zarządza się, co następuje:
§ 1
Wprowadza się „Zasady rozliczania dotacji oraz prowadzenia kontroli realizacji zadań publicznych zleconych organizacjom pozarządowym”, stanowiące załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Spraw Obywatelskich i Działalności Gospodarczej.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.