Zarządzenie nr 155/2020
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Wójta Gminy Kobylnica |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Kobylnica |
Status | obowiązujące |
Na podstawie art. 33 ust.2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz.713) zarządza się, co następuje:
§1
W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Kobylnica stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 61/2019 Wójta Gminy Kobylnica z dnia 6 marca 2019 roku zmienionym Zarządzeniem Nr 115/2019 Wójta Gminy Kobylnica z dnia 28 maja 2019 roku, Zarządzeniem Nr 131/2019 Wójta Gminy Kobylnica z dnia 13 czerwca 2019 r., Zarządzeniem Nr 225/2019 Wójta Gminy Kobylnica z dnia 1 października 2019 r., Zarządzeniem Nr 18/2020 Wójta Gminy Kobylnica z dnia 21 stycznia 2020 r. oraz Zarządzeniem Nr 118/2020 z 12 maja 2020 r. wprowadza się następujące zmiany:
1) W §10 zmienia się treść ust.2 pkt 1) nadając mu brzmienie:
„1) nadzór nad działalnością i prawidłową, zgodną z prawem realizacją zadań przez Referat Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Referat Straży Gminnej w Kobylnicy oraz Referat Spraw Obywatelskich i Działalności Gospodarczej”.
2) W §11 skreśla się pkt 6).
3) W §15 zmienia się treść pkt 6) nadając mu brzmienie:
„6) Referat Spraw Obywatelskich i Działalności Gospodarczej (GRS)”.
4) §26 otrzymuje brzmienie:
„§26 W skład Referatu Spraw Obywatelskich i Działalności Gospodarczej wchodzą następujące stanowiska pracy:
1) stanowisko ds. działalności gospodarczej i rolnictwa (RG) – Kierownik Referatu,
2) stanowisko ds. ewidencji ludności (RE),
3) stanowisko ds. dowodów tożsamości i rejestru wyborców (RD),
4) stanowisko ds. informacji wstępnej klientów (RB),
5) stanowisko ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi i komunikacji społecznej (OP)”.
5) Zmienia się treść § 27 nadając mu brzmienie:
„§27 Do zadań i kompetencji Referatu Spraw Obywatelskich i Działalności Gospodarczej należą w szczególności sprawy:
1) prowadzenie ewidencji ludności i przechowywanie dokumentów ewidencji (karty osobowe mieszkańców, księgi meldunków, ewidencja komputerowa),
2) przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych i wydawanie decyzji w sprawach meldunkowych,
3) przyjmowanie wniosków i wydawanie dowodów tożsamości,
4) wydawanie poświadczeń i zaświadczeń meldunkowych,
5) przyjmowanie i przechowywanie zawiadomień organów sądowych dotyczących prawomocnych wyroków ograniczenia i pozbawienia wolności oraz praw publicznych,
6) ewidencjonowanie działalności gospodarczej,
7) analizowanie funkcjonowania placówek handlowych i usługowych w Gminie pod kątem zabezpieczenia potrzeb mieszkańców oraz wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
8) prowadzenie rejestru wyborców,
9) sporządzanie i aktualizacja spisów wyborców w zarządzonych wyborach i referendach,
10) nadzorowanie i przeprowadzanie spisów zgodnie z zarządzeniem Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego,
11) wydawanie zezwoleń na organizację zgromadzeń publicznych,
12) wydawanie zezwoleń na krajowy, zarobkowy przewóz osób taksówkami,
13) sprawy związane z rolnictwem, współpraca z organizacjami i instytucjami zajmującymi się sprawami rolnictwa,
14) prowadzenie archiwum dokumentacji gospodarstw rolnych dla potrzeb emerytalno – rentowych,
15) współpraca ze służbą zdrowia, prowadzenie działań na rzecz pomocy osobom niepełnosprawnym, planowanie i koordynowanie działań w zakresie dostępności i poziomu usług zdrowotnych świadczonych przez placówki opieki zdrowotnej,
16) wzorów druków i formularzy urzędowych, informacja o procedurach i terminach załatwiania spraw itp.,
17) prowadzenie rejestru udzielonych informacji publicznych oraz decyzji o odmowie udzielenia informacji publicznych,
18) przyjmowanie petycji i ich weryfikacja pod względem formalnym, wysyłanie wezwań do uzupełnienia braków petycji, przekazywanie kompletnych petycji kierownikom właściwych referatów,
19) współpraca z organizacjami pozarządowymi, przygotowanie projektu Rocznego Planu Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi, ogłaszanie konkursów na realizację lub wsparcie zadań Gminy przez organizacje pozarządowe, prowadzenie ewidencji organizacji, merytoryczna kontrola sprawozdań z realizacji zadań przez organizacje pozarządowe,
20) koordynacja pracy rad i ciał konsultacyjnych organów Gminy Kobylnica,
21) współpraca z Referatem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w zakresie funkcjonowania Kobylnickiego Budżetu Obywatelskiego,
22) prowadzenie spraw związanych z Narodowym Spisem Powszechnym”.
§ 2
Dotychczasowy schemat organizacyjny Urzędu Gminy Kobylnica stanowiący załącznik Nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego zastępuje się schematem organizacyjnym stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszego Zarządzenia.
§ 3
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Kobylnica.
Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 155/2020 stanowi dokument, który nie spełnia wymagań WCAG 2.1 w zakresie dostępności cyfrowej, określonych w Załączniku do Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. 2019 poz. 848).
Alternatywny sposób dostępu do zamieszczonych treści można uzyskać poprzez kontakt telefoniczny pod numer: 59 8429070 w.239.