Zarządzenie nr 225/2019
Na podstawie art. 33 ust.2 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz.506 ze zm.) zarządza się, co następuje:
§1
W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Kobylnica stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 61/2019 Wójta Gminy Kobylnica z dnia 06 marca 2019 roku zmienionego Zarządzeniem Nr 115/2019 Wójta Gminy Kobylnica z dnia 28 maja 2019 roku oraz Zarządzeniem Nr 131/2019 Wójta Gminy Kobylnica z dnia 13 czerwca 2019 r. wprowadza się następujące zmiany:
1) W § 10 zmienia się treść ust.2 pkt 1), nadając mu brzmienie:
„1) Nadzór nad działalnością i prawidłową, zgodną z prawem realizacją zadań przez Referat Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Referat Straży Gminnej w Kobylnicy oraz Wieloosobowe stanowisko ds. obywatelskich i działalności gospodarczej”.
2) W § 11 skreśla się pkt 13).
§ 2
Dotychczasowy schemat organizacyjny Urzędu Gminy Kobylnica stanowiący załącznik Nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego zastępuje się schematem organizacyjnym stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszego Zarządzenia.
§ 3
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Kobylnica.