Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Gmina Kobylnica

ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica
województwo pomorskie

tel.: 59 858 62 00
sekretariat Burmistrza tel: 59 842 96 17
fax: 59 810 21 43

email: kobylnica@kobylnica.pl
strona internetowa: www.kobylnica.pl

NIP: 839-17-19-997
REGON: 770979832

adres skrzynki ePUAP: /59r47dodbr/skrytka

adres skrzynki e-Doręczeń UM w Kobylnicy:
AE:PL-87024-96287-DIVDI-27

Stanowisko ds. obsługi Rady Miejskiej i Komisji Rady

Stanowisko pracy Imię i nazwisko pracownika Oznaczenie budynku, numer pokoju Wewnętrzny numer telefonu
Stanowisko ds. obsługi Rady Miejskiej i Komisji Rady (OR)

Marzena Młodecka-Jopek

m.mlodecka-jopek@kobylnica.eu

B16 315
Zadania stanowiska ds. obsługi Rady Miejskiej i Komisji Rady
  1. Obsługa sesji Rady Miejskiej i posiedzeń komisji.
  2. Prowadzenie rejestru uchwał Rady Miejskiej, rejestru interpelacji i wniosków radnych, sporządzanie informacji o realizacji uchwał Rady Miejskiej.
  3. Sporządzanie i przechowywanie protokołów z obrad Rady Miejskiej i jej komisji.
  4. Prowadzenie rejestru uchwał Rady Miejskiej.
  5. Rejestracja i przechowywanie planów pracy Rady Miejskiej i jej komisji.
  6. Pomoc techniczna w organizowaniu spotkań radnych z wyborcami.
  7. Prowadzenie ewidencji osobowej radnych.
  8. Wykonywanie zadań związanych z wyborami Prezydenta RP, parlamentarnymi, samorządowymi, ławników do sądów powszechnych oraz przeprowadzanymi referendami.
  9. Prowadzenie rejestru aktów prawnych stanowiących prawo miejscowe.
  10. Prowadzenie rejestru skarg na działalność organów Gminy i kierowników jednostek organizacyjnych oraz nadzór nad terminowym załatwianiem skarg.
  11. Współpraca z jednostkami pomocniczymi, obsługa zebrań z mieszkańcami, ewidencja sołtysów, protokołów i uchwał zebrań mieszkańców.
  12. Organizacja wyborów sołtysów i członków rad sołeckich.
  13. Prowadzenie spraw związanych z transmitowaniem i utrwalaniem za pomocą urządzeń rejestrujących obrazu i dźwięku z obrad Rady Miejskiej oraz udostępnianiem w Biuletynie Informacji Publicznej i na stronie internetowej Gminy.

Powiadom znajomego