ds. inwestycji infrastrukturalnych i energetycznych
Wersja strony w formacie XMLWybrany kandydat | Pan Ignacy Gutowski, zam. Głobino |
---|---|
Uzasadnienie wyboru | Pan Ignacy Gutowski spełnia określone w ogłoszeniu o naborze wymagania niezbędne i dodatkowe. Posiada wiedzę i doświadczenie dające gwarancję właściwego wykonywania powierzonych obowiązków służbowych. |
Stanowisko | ds. inwestycji infrastrukturalnych i energetycznych |
---|---|
Miejsce pracy | Referat Inwestycji Urzędu Gminy Kobylnica |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | siedziba Urzędu Gminy Kobylnica ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica – budynek B, parter pokój nr 2 |
Status | rozstrzygnięte |
Kobylnica, dn. 22.10.2024 r.
OK.2110.16.1.2024
Wójt Gminy Kobylnica ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Stanowisko: ds. inwestycji infrastrukturalnych i energetycznych w Referacie Inwestycji w Urzędzie Gminy Kobylnica w wymiarze: pełnym
Umowa o pracę na czas określony (6 miesięcy), z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas nieokreślony.
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie, lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- staż pracy co najmniej jeden rok;
- wykształcenie minimum średnie;
- kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
- pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność;
- dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.
- Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego, zaliczona służba przygotowawcza;
- znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych;
- wykształcenie wyższe techniczne pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym - o specjalności budownictwo ogólnobudowlane, elektryczne lub pokrewne;
- znajomość procesów inwestycyjnych;
- zawodowe kursy specjalistyczne;
- ogólna znajomość przepisów: ustawy Prawo budowlane, ustawy o drogach i ustawy Prawo zamówień publicznych;
- umiejętność samodzielnego myślenia i działania, zorientowanie na realizację celów, umiejętność komunikowania się i pracy w zespole, elastyczność w działaniu, odporność na stres.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przygotowywanie i nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji budowy i przebudowy urządzeń energetycznych na terenie Gminy wraz z przygotowaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań;
- współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej realizacji zadań inwestycyjnych dotyczących budowy urządzeń energetycznych;
- przygotowywanie i nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji budowy i przebudowy obiektów komunalnych wraz z przygotowywaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań;
- współpraca z podmiotami świadczącymi usługi sprawowania obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie realizowanych zadań;
- współpraca z innymi referatami Urzędu Gminy i Jednostkami Gminy w zakresie dotyczącym realizowanych zadań inwestycyjnych oraz ich właściwego zakończenia.
- Informacja o warunkach pracy:
- osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie wykonywać pracę biurową zespołową, przy wykorzystaniu urządzeń informatycznych;
- praca jednozmianowa na II piętrze budynku A Urzędu Gminy, pomieszczenie wyposażone jest w typowe urządzenia biurowe z wykorzystaniem urządzeń informatycznych;
- praca w systemie czasowym, w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek 7.30-16.30, wtorek- czwartek 7.30-15.30, piątek 7.30-14.30;
- proponowane pierwsze łączne wynagrodzenie brutto (zależne od kompetencji i doświadczenia) do 7.000 zł miesięcznie;
- w ramach stosunku pracy zatrudniony pracownik dodatkowo otrzymywać będzie: wynagrodzenie roczne, tzw. 13-tkę; nagrody jubileuszowe z tytułu stażu pracy powyżej 20 lat, świadczenia socjalne z okazji świąt oraz dofinasowanie do wypoczynku własnego i dzieci, finansowe nagrody uznaniowe Wójta Gminy uzależnione od wyników w pracy;
- pracownikom podejmującym pracę gwarantujemy wsparcie specjalistów w objęciu stanowiska, regularne kursy i szkolenia oraz możliwość ubiegania się o dofinansowanie do 50% kosztów kształcenia na kierunkach studiów zbieżnych z zajmowanym stanowiskiem.
- Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej:
Urząd zatrudnia osoby niepełnosprawne, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %. - Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kserokopie świadectw pracy;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje;
- kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie kierunkowych kursów, szkoleń;
- oświadczenie kandydata o niekaralności;
- oświadczenia kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na zniszczenie dokumentów.
Druk kwestionariusza osobowego i druki oświadczeń dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kobylnica.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy Kobylnica ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica – budynek B, pokój nr 2, parter z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: ds. inwestycji infrastrukturalnych i energetycznych w Referacie Inwestycji w Urzędzie Gminy Kobylnica w terminie do dnia 4 listopada 2024 r. do godziny 12.00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy Kobylnica w dniu 4 listopada 2024 r., godz. 14.00.
Osoby zakwalifikowane do następnego etapu naboru zostaną poinformowane telefonicznie o dalszej procedurze postępowania kwalifikacyjnego.
Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Kobylnica ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica.