W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Kobylnica

ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica
województwo pomorskie

tel.: 59 858 62 00
sekretariat Wójta tel: 59 858 62 01
fax: 59 810 21 43

email: kobylnica@kobylnica.pl
strona internetowa: www.kobylnica.pl

NIP: 839-17-19-997
REGON: 770979832

adres skrzynki ePUAP: /59r47dodbr/skrytka

Zarządzenie nr 332/2021

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Wójta Gminy Kobylnica
z dnia
w sprawie powołania wewnętrznego Zespołu ds. realizacji projektu pn.: „Rejs po wiedzę – rozwój kompetencji kluczowych uczniów i nauczycieli poprzez edukację morską i żeglarską na terenie Miasta Słupska oraz Gminy Słupsk i Gminy Kobylnica” oraz szczegółowych zasad realizacji i archiwizacji wyżej wskazanego projektu w części realizowanej przez Gminę Kobylnica
Status obowiązujące

Na podstawie art. 30 ust. 1 w zw. z art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j.: Dz.U. z 2021 r. poz. 1372 ze zm.), § 2 uchwały Rady Gminy Kobylnica nr XXXIII/276/2021 z dnia 4 lutego 2021 roku w sprawie wyrażenia woli przystąpienia do realizacji projektu pn. „Rejs po wiedzę – rozwój kompetencji kluczowych uczniów i nauczycieli poprzez edukację morską i żeglarską na terenie Miasta Słupska oraz Gminy Słupsk i Gminy Kobylnica”, planowanego do złożenia w ramach naboru wniosków o dofinansowanie do Działania 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej Regionalnego programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego 2014-2020 oraz na podstawie  Umowy o dofinasowanie projektu pn. „Rejs po wiedzę – rozwój kompetencji kluczowych uczniów i nauczycieli poprzez edukację morską i żeglarską na terenie Miasta Słupska oraz Gminy Słupsk i Gminy Kobylnica„ z dnia 3 listopada 2021 r.

zarządzam, co następuje:

§ 1

  1. Powołuję wewnętrzny zespół ds. realizacji projektu pn. „Rejs po wiedzę – rozwój kompetencji kluczowych uczniów i nauczycieli poprzez edukację morską i żeglarską na terenie Miasta Słupska oraz Gminy Słupsk i Gminy Kobylnica” zwanego dalej „Projektem” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1. Jakość edukacji ogólnej.
  2. Zespół wewnętrzny ds. realizacji projektu, zwany dalej „zespołem” powołuję w następującym składzie:
    1. Wioleta Nowakowska -starszy referent ds. zarządzania projektami w CUW Kobylnica – Koordynator gminny.
    2. Anna Jańczuk – specjalista ds. płac i ewidencji księgowej w CUW Kobylnica – specjalista ds. obsługi księgowej i finansowej.
    3. Karolina Pakuła – starszy referent ds. płac w CUW Kobylnica – obsługa kadrowo – płacowa.
    4. Ewa Solnikowska – Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kobylnicy – Koordynator szkolny;
    5. Iwona Knut - Nauczyciel Szkoły Podstawowej im. Polskich Noblistów w Sycewicach - Koordynator szkolny;
    6. Ewa Hejger - Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Książąt Pomorskich w Słonowicach - Koordynator szkolny;
    7. Grażyna Pioterek - Dyrektor Szkoły Podstawowej Jana Kochanowskiego w Kończewie - Koordynator szkolny;
    8. Olga Sztorc – nauczyciel Szkoły Podstawowej im. Polskich Olimpijczyków w Kwakowie - Koordynator szkolny.
  3. W pracach zespołu mogą uczestniczyć także inne osoby zaproszone przez koordynatora gminnego o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt 1, których obecność będzie niezbędna ze względu na tematykę omawianych zagadnień.
  4. Do obowiązków członków zespołu wewnętrznego ds. realizacji projektu należy podejmowanie wszelkich działań zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, a w szczególności:
    1. terminowe i rzetelne wywiązanie się z obowiązków wynikających z umowy o dofinansowanie;
    2. rzetelne prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją projektu;
    3. właściwe wdrożenie, monitorowanie rozliczanie i nadzorowanie przebiegu realizacji projektu zgodnie z wnioskiem i umową o dofinansowanie;
    4. prowadzenie dokumentacji projektowej oraz jej archiwizacja zgodnie z załącznikiem nr 3 do zarządzenia.
  5. Zakres poszczególnych obowiązków członków zespołu określa załącznik nr 1do zarządzenia.

§ 2

  1. Projekt realizowany jest w ramach projektu partnerskiego, którego Liderem jest Miasto Słupsk a Partnerami: Gmina Słupsk, Gmina Kobylnica, Centrum Sportów Wodnych "OPTY Ustka" w Ustce i Fundacja Inicjatyw Niekonwencjonalnych "Sub ventum.
  2. Zakres projektu obejmuje:
    1. Organizację zajęć szkolnych i pozaszkolnych z wykorzystaniem tematyki morskiej i żeglarskiej rozwijające kompetencje cyfrowe, matematyczne, technologiczne w zakresie rozumienia i tworzenia informacji. Uczniowie nabędą umiejętności poszukiwania, gromadzenia i przetwarzania informacji, które przyczynią się do wzrostu samodzielności, podejmowania decyzji, pracę w grupach, współodpowiedzialność.
    2. Organizację praktycznych warsztatów i obozów żeglarskich na których uczestnicy odbędą zajęcia teoretyczne i praktyczne. Zdobędą wiedzę na temat budowania jachtów, teorii żeglowania, wiązania węzłów, prac bosmańskich. Na zajęciach z żeglowania uczestnicy nauczą się obsługi sterowania żaglówek i rozpoznawania kursu względem wiatru.
    3. Organizację wycieczek i wyjazdów edukacyjnych mających na celu ukazanie morskiego dziedzictwa kulturowego Pomorza w tym przekazanie wiedzy dotyczącej mórz, ekologii, ochrony środowiska oraz rozwinięcie zainteresowania nadmorską florą i fauną.
    4. Organizację festynów/pikników żeglarskich poprzez integrację uczestników i lokalnego społeczeństwa. Zaprezentowanie przez uczniów biorących udział w projekcie własnych prac, dokonań oraz podzielenie się zdobytą wiedzą na zajęciach.
    5. Podnoszenie kompetencji nauczycieli w zakresie prowadzenia edukacji morsko-żeglarskiej w ramach podstaw programowych różnych przedmiotów i praktycznych zajęć żeglarskich poprzez udział w szkoleniach i warsztatach z zakresu edukacji morsko-żeglarskiej.
  3. Grupę docelową projektu na terenie Gminy Kobylnica stanowią uczniowie i nauczyciele:
    1. Szkoły Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Kobylnicy, ul. Główna 63, 76 - 251 Kobylnica;
    2. Szkoły Podstawowej im. Jana Kochanowskiego w Kończewie, Kończewo ul. Szkolna 1, 76 - 251 Kobylnica;
    3. Szkoły Podstawowej im. Polskich Olimpijczyków w Kwakowie, Kwakowo ul. Słupska 5, 76 - 251 Kobylnica;
    4. Szkoły Podstawowej im. Książąt Pomorskich w Słonowicach, Słonowice 4, 76 - 251 Kobylnica;
    5. Szkoły Podstawowej im. Polskich Noblistów w Sycewicach, Sycewice ul. Szkolna 1, 76 - 251 Kobylnica.
  4. Szczegółowy opis realizacji zadań Gminy Kobylnica zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie projektu stanowi załącznik nr 2.

§ 3

  1. Środki finansowe przeznaczone na realizację zadań wskazanych we wniosku o dofinansowanie projektu będą przekazywane przez Miasto Słupsk na rachunek bankowy  Gminy Kobylnica 72 9317 0002 0090 0733 2000 0610 wskazany w umowie o partnerstwo na rzecz realizacji Projektu z dnia 8 września 2021 r. zgodnie z aktualnie obowiązującym harmonogramem płatności.
  2. Środki finansowe przeznaczone na realizację zadań wskazanych we wniosku o dofinansowanie projektu będą przekazywane z wyodrębnionego rachunku Gminy Kobylnica na poszczególne rachunki bankowe jednostek ponoszących wydatki kwalifikowane w ramach projektu tj.:
    1. Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy
      Konto nr 12 9317 0002 0090 0735 2000 0170
    2. Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kobylnicy Konto nr 95 9317 0002 0090 0736 2000 0050
    3. Szkoły Podstawowej im. Jana Kochanowskiego w Kończewie Konto nr 12 9317 0002 0090 0739 2000 0040
    4. Szkoły Podstawowej im. Polskich Olimpijczyków w Kwakowie Konto nr 65 9317 0002 0090 0738 2000 0040
    5. Szkoły Podstawowej im. Książąt Pomorskich w Słonowicach Konto nr 56 9317 0002 0090 0740 2000 0040
    6. Szkoły Podstawowej im. Polskich Noblistów w Sycewicach Konto nr 21 9317 0002 0090 0737 2000 0040

§ 4

  1. Zespół zostaje powołany na czas realizacji projektu obejmujący okres od momentu podpisania umowy o dofinansowanie tj. od 3 listopada 2021 roku do momentu zakończenia rzeczowej realizacji projektu oraz całkowitego rozliczenia projektu pod względem finansowym.
  2. Spotkania zespołu zwołuje koordynator gminny, o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt 1.

§ 5

Zobowiązuje się pracowników Urzędu Gminy Kobylnica do współdzielenia w zakresie wykonania niniejszego zarządzenia.

§ 6

Nadzór nad wykonaniem Zarządzenia powierzam kierownikom jednostek budżetowych w zakresie zadań realizowanych przez te jednostki. Nadzór nad wykonaniem zarządzenia w części realizowanej przez Urząd Gminy Kobylnica powierzam Głównej Księgowej Urzędu Gminy Kobylnica.

§ 7

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załączniki

Powiadom znajomego